بنه مرغوب کیلویی با قیمت مناسب

خرید و فروش بنه پسته بازار نسبتا خوبی دارد، چون قیمت این محصول نسبت به پسته معمولی ارزان تر است و نسبت به خواص با ارزشی که این محصول دارد قیمت آن معقول است.

برای خرید یا فروش بنه مرغوب کیلویی می توانید به بازار های محلی این محصول مراجعه کنید.  چوب دارچین چینی پسته معمولا در پاییز می روید و به رنگ سبز تیره است. که بازار این محصول در فصل پاییز رونق زیادی دارد. که شما می توانید، در این فصل به راحتی این محصول را تهیه کنید. و با قیمتی مناسب محصول را خرید کنید.

بنه مرغوب کیلویی با قیمت مناسب

نکاتی درارتباط با بنه مرغوب کیلویی

نکاتی درارتباط با بنه مرغوب کیلوییبسیاری از افراد به دنبال فواید متعدد پسته های کوهی هستند و معمولا به میزان نیاز این این محصول را از طریق مراکز فروش در شهر یا استان خود تهیه می کنند، این خواص عبارتند از:

  1. ذهن و مغز را تقویت می کند.
  2. جهت کلیه و دفع سنگ های ریز آن از میوه دارچین لوله ای عمده استفاده می شود.
  3. خوردن بنه از ترک خوردن پوست لب ها جلوگیری می کند.
  4. بنه برای درمان شب کوری بسیار مفید و موثر است.
  5. معده را تقویت می کند.
  6. سرفه را تسکین می دهد.
  7. آرام بخش استو
  8. درمان کم خونی.
  9. برای درمان اسهال  ساده و یا حتی خونی بسیار مفید است.

از درخت بنه برای  تهیه ی انواع سقز، حشره کش، سموم کشاورزی، خوشبو کننده، نرم کننده، ضدعفونی کننده، دارو سازی و … استفاده می شود.

خصوصیات بنه مرغوب کیلویی

خصوصیات بنه مرغوب کیلوییبنه در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام از نظر خواص و ظاهر دارای تفاوت هایی با یک دیگر هستند به طوری که شناسایی آن ها نیازمند داشتن  مقداری اطلاعات در این زمینه است.

خریدار بنه مرغوب علاوه بر بررسی اطلاعات مربوط به شناخت انواع پسته ،نیازمند توانایی و علم لازم جهت پی بردن به تازگی آن ها داشته باشد در ادامه به بررسی ویژگی هایی که برای خرید بنه در انواع مختلف باید باشد، می پردازیم:

  • عدم وجود بوی ماندگی در پسته
  • عدم وجود اثرات کرم خوردگی در مغز پسته
  • عدم وجود رطوبت
  • وجود رنگ شفاف در مغز ها
  • عدم وجود کپک در مغز پسته

پخش کنندگان بنه مرغوب کیلویی

پخش کنندگان بنه مرغوب کیلوییاز انواع مغز پسته می توان به مغز پسته کوهی به نام بنه اشاره کرد. کوهستان های ایران معدن بسیار غنی از گیاهان و دانه های خوراکی از جمله بنه است. نام دیگر این محصول پسته کوهی است؛ که حریف قدری برای پسته به حساب می آید. یکی از پخش کنندگان بنه کیلویی فروشگاه های اینترنتی است این فروشگاه ها که قیمت آنلاین مغز بنه پسته کوهی را می توان به خوبی مشاهده کرد.

به دلیل استفاده نکردن کود و مواد شیمیایی در تولید آن، نسبت به پسته  باغات و مزارع خواص بیش تری دارد؛ که مهمترین آن ها مقاومت بدن در مقابل بیماری ها است و زمان برداشت این محصول اواخر تابستان است.

فروش این محصول با ارزش در کشور به دو صورت عمده و خرده انجام می شود. تولید کنندگان نمایندگانی را مسئول پخش عمده این ماده مغذی در کشور قرار می دهند. مشتریانی که قصد خرید عمده و با قیمت مناسب را دارند؛ یا باید محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری می کنند، یا از مراکز پخش، که در این روش قیمت پسته کوهی کمتر است.

اگر مراکز پخش نباشند تولید کننده نمی تواند به راحتی محصول خود را به دست مشتری رساند؛ به همین دلیل این نمایندگی ها را واسطه قرار می دهد تا با پخش و فروش، پسته کوهی به دست مشتری برسد.

عرضه بنه را می توان یکی از خاص ترین محصولات صادراتی ایران دانست چرا که تقریبا در هیچ کجای دنیا چنین محصولی وجود ندارد و نمی توان برای آن رقیبی پیدا کرد.

تولید بنه ایرانی بیشتر مربوط به مناطق شرقی، جنوبی و غربی و در مناطق کم آب هم مناسب است؛ چرا که مصرف آب کمی دارد و چون ارزش تجاری بالایی دارد. کشاورزان آن را از طریق بذر تکثیر می کنند و هر ساله حجم زیادی از این محصول جمع آوری و روانه بازار می شود. از جمله مراکزی که می توان نام برد عبارتند از:

  • آجیل فروشی های فعال در سراسر ایران
  • مراکز عمده فروشی مغز پسته کوهی
  • نمایندگی های سنتی فروش
  • نمایندگی ها ی مدرن و آنلاین فروش
  • فروشگاه های مواد غذایی در سطح شهرستان ها و استان ها.
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما