خرید عمده مغز پسته تازه

مغز پسته یکی از مغذی ترین و مهم ترین بخش آجیل بوده و طرفداران زیادی دارد. اما چون این روزها از قیمت بسیار بالایی برخوردار شده است شاید برخی از مردم از خرید آن ناتوان شده اند. مغز پسته تازه، به دلیل داشتن خواص و ویتامین های مختلف و املاح مفید، برای سلامت همه اقشار جامعه مخصوصا، زنان باردار، کودکان، افراد سالمند، بیماران و کسانی که دچار کم خونی هستند لازم و ضروری است. این آجیل خوشمزه، برای پوست و مو نیز بسیار مفید می باشد . فندق با پوست تازه به دو صورت خام و بوداده مصرف می شود.مغز پسته طبع گرم و خشکی دارد و بهترین آنها مغزی است که درشت بوده و طعم مرغوبی داشته باشد.

خرید عمده مغز پسته تازه

بررسی مغز پسته تازه

بررسی مغز پسته تازهشاید باورش برایتان سخت باشد، که فقط یک عدد از این مغز خوش طعم و لذیذ حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان های لازم و ضروری برای بدن می باشد و ارزش غذایی بالا و خواص بیشماری دارد، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

از ویتامین های موجود در مغز فندق خندان میتوان به ویتامین A, K, B6, C و بتایین، تیامین، فولات و کولین اشاره کرد. همچنین حاوی املاح مفید و مواد مغذی فراوانی، مانند: کربوهیدرات ها، فیبر های رژیمی، اسید های آمینه و چربی، پتاسیم، کلسیم، آهن، روی، مس و سدیم می باشد.

از خواص مغز پسته هر چه بگوییم کم است ، پزشکان برای کنترل بسیاری از بیماری ها مثل، کم خونی، اسهال خونی، ناراحتی های قلبی و مشکلات عصبی، دیابت و فشار خون بالا، اختلالات دستگاه گوارش و درد معده، ضعف قوای جنسی، مشکلات کبدی، بیماری های التهابی مثل آرتروز ، ضعف سیستم ایمنی و دفاعی بدن و بسیاری از بیماری های دیگر، مصرف مرتب مغز پسته را توصیه می کنند.

افراد لاغری که به دنبال چاقی و افزایش وزن هستند، میتوانند روزانه مقدار معینی از مغز پسته را همراه با عسل مصرف کنند تا بعداز مدتی شاهد افزایش وزن خود باشند.

مصرف مداوم پسته به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدانها، خطر ابتلا به سرطان های مختلف را کاهش می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، این آجیل برای مشکلات چشمی مفید بوده و موجب افزایش بینایی می شود.

موارد مصرفی مغز پسته تازه

موارد مصرفی مغز پسته تازهاز مهمترین موارد مصرف مغز پسته میتوان به استفاده از آن در انواع آجیل، پختن شیرینی ها و حلواها، طبخ غذاهای خورشتی و سالادی و همچنین برای تزیین شیرینی جات و غذاها اشاره کرد.

از مغز پسته میتوان به عنوان یک میان وعده کامل، برای کودکان و زنان باردار استفاده کرد، پوره شده این مغز ، همراه با فرنی برای نوزادان ، یک غذای کمکی و تقویتی محسوب می شود.

علاوه بر این موارد، روغن گرفته شده از پسته برای لطافت بخشیدن به پوست صورت و بدن،ماساژ دادن بدن، التیام بخشیدن به زخم های به وجود آمده از عمل جراحی و شفافیت بخشیدن و استحکام ریشه مو مورد استفاده قرار میگیرد.

شاید برایتان جالب باشد، که بدانید از این آجیل پرخاصیت، کره نیز تهیه می شود و همان خواص و املاح موجود در مغز پسته را دارد.

برخی از کدبانو ها در خانه از مغزه پسته خام و تازه ، مربا نیز تهیه می کنند و  آن را به صورت دسر و یا در وعده صبحانه می خورند.

خرید حجم بالای مغز پسته تازه

خرید حجم بالای مغز پسته تازهمغز پسته بعد از جداسازی از پوست و ضایعات، برای پخش به مراکز مخصوص فروش این محصول، با قیمت مناسبی تحویل داده می شود، تا کسانی که مایل به خرید حجم بالای مغز پسته می باشند به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند.

برای خرید مغز پسته درجه یک و مرغوب،در سراسر کشور می توانید، به مراکز و فروشگاه های معتبر که این محصول را به صورت عمده و خرده می فروشند، مراجعه کنید، و یا از طریق سایت های اینترنتی مورد تایید کشور، اقدام کنید، تا خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما