خرید پسته کوهی تازه با قیمت مناسب

پسته کوهی که با نام های دیگری مانند سقز و بنه نیز شناخته می شود. پسته کوهی تازه دارای خواص زیادی است که در بعضی از مناطق کشورمان یافت می شود. این پسته دارای مغز روغنی است و مانند تخمه خورده می شود اما پوست محکمی دارد که باعث می شود به دندان آسیب وارد شود.

خرید پسته کوهی تازه با قیمت مناسب

توضیحات لازم درباره پسته کوهی تازه

توضیحات لازم درباره پسته کوهی تازهپسته کوهی رنگ سبز تیره دارد و خواص آن تقریبا مانند پسته ای است که ما در آجیل هایمان استفاده می کنیم. از پسته تازه کوهی در پختن غذا هم استفاده می شود.

امروزه همه ی مردم به دنبال میوه ها و خوراکی هایی می باشند که از سم پاشی به دور بوده و اصطلاحا ارگانیک باشد. پسته کوهی یک نمونه بسیار خوب از این خوراکی های ارگانیک است که اگر شما هم به دنبال همچین خوراکی های مغذی و ارگانیکی هستید حتما از این پسته استفاده کنید.
پسته کوهی به شکل های مختلفی مصرف می شود. همان طور که می دانید به صورت غذا استفاده نیز می شود و همچنین می توان از آن ترشی درست کرد و مصرف کرد. از دیگر شکل های مصرف پسته کوهی می توان به روغن آن اشاره کرد. از روغن این پسته در خوردن سالاد نیز استفاده می شود و مزه سالاد را بسیار لذیذ تر از چیزی که هست کرده و همچنین مواد مورد نیاز بدن را هم به بدن منتقل می کند.
این پسته در لرستان،چهار محال بختیاری،کردستان و کرمانشاه بیشتر یافت می شود اما در مناطق دیگر ایران هم به صورت پراکنده می توان آن را یافت.
پسته کوهی در مناطق مختلف از نام های متفاوتی برخوردار است.

مزایای پسته کوهی تازه

مزایای پسته کوهی تازههمان طور که می دانید پسته خواص زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از خواص پسته کوهی می پردازیم.
یکی از خواص پسته کوهی درمان کم خونی است. کسانی که کم خونی دارند می توانند از این پسته استفاده کنند و یا با آن غذا بپزند.
پسته کوهی باعث تقویت نیروی جنسی می شود. همچنین کسانی که دچار پوکی استخوان هستند حتما از این پسته استفاده کنند. از دیگر خواص این پسته می توان به رفع درد کمر، درد پشت و درد قولنج اشاره کرد.

این پسته دارای کالری بسیار زیادی است اما اگر می خواهید که با خوردن آن چاق شوید باید بگویم مصرف آن به تنهایی موجب چاق شدن نمی شود و باید آن را با خوراکی هایی دیگر مانند بادام زمینی مخلوط کرده و پودر کنید و آن را با مقداری شکر به صورت روزانه مصرف کنید.
پسته کوهی دارای تمام املاح مورد نیاز بدن اعم از پتاسیم، آهن، روی و … است که می توان با مصرف آن این مواد را به بدن خود برسانیم و باعث افزایش سلامت بدن خود شویم.
اگر می خواهید حافظه تان را افزایش دهید می توانید از این پسته استفاده کنید زیرا بسیار در تقویت حافظه موثر است.
روغن پسته کوهی برای صاف کردن صدا هم استفاده می شود.
علاوه بر خود پسته پوست آن هم بسیار مفید است. برای مثال برای رفع اسهال های ساده می توانید پوست آن را دم کنید و مصرف کنید.
خواص این پسته آنقدر زیاد است که همه ی آن را نمی توان گفت اما سعی کردم که مهمترین آنها را به شما معرفی کنم.

نازلترین قیمت پسته کوهی تازه

نازلترین قیمت پسته کوهی تازهقیمت پسته کوهی با توجه به کیفیت آن متغیر است. قیمت پسته تازه بیشتر بوده و دارای مزه بهتری است. این پسته در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. بسته بندی های این پسته اغلب 250 گرمی و 500 گرمی هستند. شما می توانید که این پسته را در بسته بندی های شیک و زیبا با قیمتی مناسب خریداری کنید.
در خرید پسته تازه باید به بسته بندی آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا بسته بندی نادرست باعث می شود که مزه پسته تغییر زیادی کند.
شما می توانید این خوراکی بسیار مغذی را از این سایت با نازلترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما