عمده فروشان ونوشک تازه صادراتی

مرکز فروش ما ادویه پلویی مشهد تازه صادراتی را ا قیمت عمده فروشی در سراسر کشور عرضه می کند این محصول از قیمت کارخانه ای و مستقیم بهره مند است و به دلیل اعمال تخفیفات ویژه بسیار ارزان تر از سطح بازار است.

عمده فروشان ونوشک تازه صادراتی

ارزیابی کیفیت ونوشک تازه صادراتی

 ارزیابی کیفیت ونوشک تازه صادراتی ونوشک صادراتی دارای کیفیت بسیار مناسب و ایده آل می باشد این محصول سرشار از مواد مغزی مورد نیاز بدن است و به همین منظور دارای محبوبیت گسترده در تولید آن می باشد. ونوشک صادراتی از جمله بهترین ادویه ترشی مخلوط های جهان می باشد که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود.

ونوشک با نام علمی Pistacia vera درواقع همان پسته کوهی است. کیفیت ونوشک بسیار ایده آل و مناسب است و درخت آن كوچک و از خانواده بادام زمینی (Anacardiaceae) است و دانه های خوراکی آن در اراضی خشک در آب و هوای گرم یا معتدل پرورش می یابد. اعتقاد بر این است که درخت ونوشک ایران بومی است. از افغانستان تا منطقه مدیترانه و کالیفرنیا به طور گسترده کشت می شود. هسته دانه ها را می توان تازه یا بو داده میل کرد و معمولاً در انواع دسرها از جمله باقلوا، حلوا و بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. آنها همچنین برای رنگ آمیزی سبز زرد در قنادی ها استفاده می شوند.  دانه ها از نظر پروتئین، چربی، فیبر غذایی و ویتامین B6 سرشار از پروتئین هستند.

درخت پسته دارای شاخه های گسترده ای است اما به ندرت از 9 متر (30 فوت) ارتفاع دارد. هر برگ دارای یک تا پنج جفت جزوه ضخیم، پهن، چرمی و چوبی است.  گیاهان معمولاً دارای دوز هستند (دارای گلهای نر یا ماده) و عمدتا توسط باد گرده افشان می شوند. در خوشه های متولد شده، میوه های دروپ سفید به طول 1.5 تا 2 سانتی متر (0.6 تا 0.8 اینچ) طول دارند و تمایل به جدا شدن در یک طرف بدون تخلیه بذر دارند. “مهره” هسته ای سبز است که در پوستهای نازک و محکم چسبنده و مایل به قرمز محصور شده است. مغزهای منفرد و جامد دارای طعم خفیف و لطیف رزینی هستند. برای اطمینان از گرده افشانی و عملکرد مناسب، درختان نر با نسبت 1: 5 یا 1: 6 با ماده پیوند داده می شوند.

آجیل پسته را درون و خارج از پوسته قرار می دهد، مهمترین گونه تجاری پسته ، Pistacia vera است که به دلیل دانه های خوراکی آن رشد می کند.  دانه های گونه های دیگر نیز در ماقبل تاریخ خورده می شد، اما امروزه بسیار کوچک به نظر می رسد که ارزش غذا خوردن امروز را دارد.  ماستیک، یک درختچه یا درخت کوچک منطقه مدیترانه ای است که دارای برگ‌های همیشه سبز است. ماستیک رزین از آن به دست می آید و اغلب توسط مردم ترکیه جویده می شود. از رزین ماستیک نیز در لاک ها و در پزشکی به عنوان یک محرک خفیف استفاده می شود. ونوشک با کیفیت بومی کشورهای شرقی دریای مدیترانه، برای زمین زردچوبه مورد استفاده قرار می گیرد. ونوشک چینی، به عنوان یک درخت زینتی رشد می کند که به دلیل رنگ روشن و روشن برگ پاییزی برگ ارزش آن را دارد. همچنین مقاوم به یخ زدگی در برابر جنس است.

ویژگی های مثبت ونوشک تازه صادراتی

ویژگی های مثبت ونوشک تازه صادراتی ۱- بسیار خوش طعم و لذیذ ۲- سرشار از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن. ۳- قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای در بازار دارد. ۴- ماندگاری طولانی تری نسبت به نمونه مشابه دارد و میتوان برای مدتی نگهداری و سپس میل نمود.

مراکز فروش ونوشک تازه صادراتی

مراکز فروش ونوشک تازه صادراتی مرکز فروش ونوشک صادراتی، این محصول را در بهترین کیفیت و جنس و در بهترین طعم و شکل عرضه می کند این محصول دارای قیمت عمده فروشی و مستقیم است و در کشور های دیگر نیز به دلیل قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی از فروش بسیار خوبی همراه است.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما