مغز پسته ارگانیک با قیمت مناسب

تولید و فروش مغز پسته نمکی مزمز ارگانیک یکی از اقتصادی ترین و سود آورترین نوع کار آفرینی در ایران می باشد.با توجه به پتانسیل بالایی که در سطح ایران وجود دارد می توان جنبه صادرات این محصول را به خارج از ایران نیز در دید آینده نگر در نظر نیز بگیریم.

یکی از مهمترین مراکز تهیه و تولید مغز پسته ارگانیک کرمان و شهرستان رفسنجان می باشد.از قدیم در این مناطق به دلیل آب و هوای گرم و خشک مکان بسیار مناسبی برای تولید این محصول بوده است.وهم اکنون سایر شهرهایی که دارای همین خصوصیت آب و هوایی هستند نیز سطح زمین های کشاورزی خود را به دلیل سود آوری بالا زیر کشت این محصول برده اند.

مغز پسته ارگانیک با قیمت مناسب

مصارف گوناگون مغز پسته ارگانیک

مصارف گوناگون مغز پسته ارگانیکمغز پسته کله قوچی خندان یکی از گرانبهاترین نوع از محصولات در ایران به شمار می رود.این محصول ارگانیک دارای مصارف متعددی در نه تنها ایران بلکه در تمام سطح جهان می باشد.

مصارف گوناگون مغز پسته شامل:

1_استفاده در آشپزی:از خلال پسته می توان در انواع غذاها استفاده کرد هم در تزئین غذا و هم در خود غذا.مانند:مرصع پولو،مسما مرغ،سس پسته،تزئین شوله زرد.

2_استفاده گسترده در صنعت شیرینی پزی:یک پای اصلی این صنعت پسته و خلال پسته می باشد .از این محصول استفاده بسیار زیادی در تهیه و تولید کیک و بستنی و شیرینی و صنعت گسترده شکلات سازی می شود.

3_استفاده گسترده در صنعت دارو سازی و روغن گیری:به دلیل مواد مغزی بسیاری که در این محصول وجود دارد صنعت دارو سازی استفاده گسترده ای از آن در جهت درمان بیماریها و مریضیها به صورت قرص های طبیعی استفاده می گردد.و همچنین از آن می توان روغن فراوانی به دست آورد و جهت استفاده در اختیار مصرف کننده قرار داد.

4_مصرف به شیوه خشکبار:این محصول همانطور که گفته شد از قدیم الیام جزو یکی از محبوبترین نوع از آجیل و خشکبار  به حساب می آمده که هم به صورت جدا و هم به صورت قاطی با انواع آجیل به فروش می رسد .که نه تنها کام مردم ایران بلکه کام مردم جهان را شیرین می کند و خواهد کرد.

نکات قابل توجه درباره مغز پسته ارگانیک

نکات قابل توجه درباره مغز پسته ارگانیکنکات قابل توجهی درباره مغز پسته می توان گفت:

مغز پسته یکی از پرطرفدارترین و مهمترین آجیلها در بین مردم ایران است.و همیشه پای ثابت دوره همی های مردم ایران زمین هم در عید نوروز و هم در شب یلدا بوده و خواهد بود.

با وجود کوچکی که این میوه دارد سرشار از انواع و اقسام املاح و مواد مغذی می باشد.مواد مغذی در آن باعث می شود در معده هضم سریع انجام بشود و همچنین به دلیل داشتن آهن فراوان در خود باعث خون سازی در بدن می شود و برای کسانی که دچار کم خونی شدید هستند بسیار مناسب است.

با توجه به اینکه مغز پسته های خوردنی بسیار خوشمزه است اما می‌توان آن را در مصارف پزشکی و داروسازی و روغن گیری(مغز پسته یک دانه روغنی است).

مغز پسته ارگانیک به دلیل اینکه از کمترین آفت کشها و سموم در تولید آن به کار رفته بسیار سالم و با کیفیتی باورنکردنی است که آن را از سایر جنبه های خود متمایز می کند. پس هیچ جای نگرانی در تهیه آن نمی توان متصور شد.

آخرین قیمت مغز پسته ارگانیک

آخرین قیمت مغز پسته ارگانیکمی توان گفت قیمت مغز پسته با توجه به دیر یا زود برداشت کردن آن از درخت پسته تهیه می شود.گرانترین نوع پسته،پسته کال یا نارس می باشد که در مرداد یا اوایل شهریور ماه برداشت می گردد.که درجه سبز بودن و طعم آن از خوشمزه ترین نوع پسته است.

قیمت پسته در بازار ایران به نرخ مصوب و مقرون به صرفه می‌توان تولید شود ولی در بازار جهانی برای صادرات می توان ارزش افزوده های زیادی را برای تولید کننده و همچنین صادر کنند فراهم کند.

با توجه به محبوبیت این دانه مغذی در خارج از کشور صادرات آن یکی از سودآورترین کالا های صادراتی برای صادر کننده می باشد.و می تواند ارز فراوانی را به داخل کشور سرازیر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما