نمایندگی عرضه مغز پسته تنوری

مغز پسته از قدیم در سفره مردم ایران بوده است.این محصول خوشمزه هم به صورت خام و هم به صورت مغز پسته تنوری استفاده بسیار زیادی داشته است.در جشن نوروز یکی از تنقلات و آجیل ها مورد علاقه مردم ایران پسته یا مغز پسته بوده است که هم به صورت تنها هم به صورت درهم با سایر آجیل ها استفاده می شده است.

شرکت های بسیاری با توجه به نیاز گسترده ای که وجود دارد تمام توان خود را به کار بسته اند تا محصولی با کیفیت و مناسب را در اختیار مردم قرار دهند.تا سود و سهم خود را از این عرصه به دست بیاورند.

نمایندگی عرضه مغز پسته تنوری

همه چیز درباره مغز پسته تنوری

همه چیز درباره مغز پسته تنوریتولید مغز پسته تنوری را باید از پسته درجه یک خام به دست آورد.این محصول به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد باید هم پسته مرغوب و هم مرحله تنوری کردن مناسبی داشته باشد تا ارزش غذایی آن از بین نرود.

پسته را می تواند اولین انتخاب افرادی دانست که دارای رژیم غذایی متعادل هستند. چرا که پسته‌ ها، با وجود کالری پایین، پروتئین بالا، چربی اشباع‌ شده کم و چربی‌های غیراشباع زیاد،  برای مدیریت وزن بسیار ایده‌آل است و کارشناسان تغذیه نیز تاثیر پسته در مدیریت وزن را تایید کرده ‌اند.

از سوی دیگر استفاده روزانه از پسته می‌تواند سطح کلسترول های بدی که در بدن هست را کاهش دهد. آنتی‌اکسیدان‌ها، فیتواسترول و اسیدهای چرب اشباع ‌نشده موجود در پسته برای داشتن یک قلب سالم عالی هستند و می تواند کارکرد قلب را به شکل مناسبی بالا ببرد . همچنین این آجیل ‌ها دارای موادی هستند که مانع از سفت شدن شریان ‌ها ورگ های خونی و تشکیل لخته خون می‌شود. 

موارد استفاده از مغز پسته تنوری

موارد استفاده از مغز پسته تنوریاستفاده از مغز پسته چه به صورت خام و چه به صورت پخته شده یا به اصطلاح تنوری شده یا بو داده در بین مردم ایران بسیار مرصوم می باشد.اغلب این محصول در ایام عید و نوروز و همچنین در شب یلدا استفاده فراوان دارد وبه عنوان یک آجیل مهم به شمار میرود.

استفاده های دیگری از این محصول نیز می شود که یکی از آن ها در غذا می باشد. غذاهایی که بدون وجود مغز پسته طعم خود را از دست می دهد نمونه این غذاها مسما مرغ می باشد که مغز پسته جزو یکی از مواد مهم در تهیه این غذت می باشد.

استفاده دیگر آن در صنعت کیک و شیرینی و شکلات سازی است.شما می توانید انواع و اقسام کیک را که با مغز پسته تهیه و حتی تزئین می شوند را تهیه نمایید.و همینطور در شیرینی پزی نیز از پسته برای تزئین آنها استفاده می شود.در صنعت شکلات سازی انواع شکلات را میتوان با پسته ترکیب کرد و از آنها لذت برد.

استفاده دیگر در صنعت روغن گیری می باشد.این محصول جزو دانه های روغنی می باشد.میتوان از مغز پسته روغن بسیار مرغوبی تهیه کرد و از آن استفاده کرد.روغن این مغز دارای کیفیت بسیار بالایی در میان انواع روغن ها به شمار می رود.

توزیع مغز پسته تنوری در سراسر کشور

توزیع مغز پسته تنوری در سراسر کشوربا توجه به نیاز زیاد برای استفاده از این محصول باید تولید افزایش داده شود.تا همه مردم بتوانند از این محصول استفاده کنند.کارخانه های تولید کننده مغز پسته تنوری می توانند با خرید محصولات کشاورزان با قیمت مناسب هم باعث تشویق آنها به ادامه کار خود بشوند و هم می توانند تولید خود را افزایش دهند. 

بعد از تولید فراوان این محصول نوبت به توزیع مغز پسته درجه یک به سراسر ایران می رسد.با توجه به افزایش تولید نحوه ذخیره سازی و همینطور توزیع این محصول در تمام استان ها کشور بسیار مهم است.اگر ذخیره سازی این محصول به درستی انجام نگردد باید شاهد ضرر های ناشی از آن باشیم.

و اگر در توزیع این محصول به درستی عمل نشود ضرر بیشتری متوجه تولید کنندگان آن خواهیم بود.زیرا با حمل نامناسب به محصول توزیع شده خسارت وارد خواهد شد و کارخانه ها خریداران خود را از دست می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما