نمایندگی فروش بنه مرغوب پاکتی

بنه یا پسته کوهی یکی از انواع دانه های روغنی است که  درخت آن در مناطق کوهستانی به صورت خودرو رشد می کند. این دانه خواص درمانی بالایی دارد و خواص آن تقریبا مشابه سایر دانه های روغنی از جمله پسته است.عرضه کننده های زیادی در شهرهایی که این محصول برداشت می شود، آن را در بسته بندی های مختلفی مانند بسته بندی های پاکتی، تحت عنوان بنه مرغوب پاکتی در داخل کشور عرضه می کنند.

نمایندگی فروش بنه مرغوب پاکتی

معرفی کلی بنه مرغوب

معرفی کلی بنه مرغوبدرخت بنه، یک درخت خودرو است که در مناطق کوهستانی حاشیه رشته کوه های زاگرس رشد می کند و با آب و هوای خشک و نیمه خشک بسیار سازگار است. عمر این درختان بسیار زیاد است و در برابر سرما بسیار مقاوم اند.

میوه این درخت که بنه یا پسته کوهی نام دارد، دارای خواص درمانی و دارویی بالایی است که در اواخر فصل تابستان برداشت می شود. شکل میوه آن بیضی شکل است و پوسته بسیار محکمی دارد که دانه روغنی داخل آن نیز مصرف خوراکی دارد.

به صورت کلی دو نوع دانه از درخت بنه برداشت می شود. یک نوع از آن دارای پوسته ای نرم است و رنگ آن سبز تیره است. به راحتی می توان پوسته آن را جدا کرد ولی نوع دوم که منظور ما همین گونه از میوه درخت بنه است، دارای پوسته ای سخت است که به راحتی از میوه داخل آن جدا نمی شود.

این نوع از بنه دارای خواص درمانی بالایی است البته خواص درمانی میوه بنه به دو صورت روغن بنه و مصرف خوراکی خود میوه بنه تعریف می شود. 

از خواص بارز این میوه کوهستانی می توان به درمان کم خونی اشاره کردکه برای افرادی که بدن آنها آهن کمی دارد بسیار مفید است

ویژگی های بنه مرغوب

ویژگی های بنه مرغوبعرضه کننده های اصلی بنه مرغوب بیشتر در شهرهایی که این میوه برداشت می شود، هستند و مشتریها نیز ترجیح می دهند کالا را از منبع اصلی آن خریداری کنند تا بتوانند محصول با کیفیت و تازه ای تهیه کرده باشند.

درخت میوه بنه چون در طبیعت به صورت خودرو می روید، از سموم و یا مواد شیمیایی برای جلوگیری از آفت استفاده نمی شود و به علت مقاومت بالایی که دارد، کمتر دچار آفت می شود. به همین دلیل خواص درمانی آن بسیار بالاست.

اما موقع خرید و تهیه این میوه از عرضه کننده های آن، باید دقت کرد که میوه بنه، شکل زنده و تازه ای داشته باشد و چروکیده نباشد. میوه بنه مخلوط با گل و لای نباشد که نشان دهنده ماندن میوه در انبارها به مدت طولانی است.

میوه بنه مرغوب خواص درمانی بالایی دارد، کاملا روغنی است و می توان از روغن آن نیز برای بسیاری از موارد درمانی نیز استفاده کرد. طعم آن نیز نباید تلخ یا تند باشد که نشان دهنده خرابی این میوه است.

توزیع بنه مرغوب پاکتی در سراسر کشور

توزیع بنه مرغوب پاکتی در سراسر کشورمراکز زیادی در داخل کشور کار توزیع بنه مرغوب و باکیفیت را برعهده دارند. بزرگترین مراکز توزیع بنه کوهی در کشور، عمده فروشها و آجیل فروشها در سراسر کشور هستند که این محصول را در حجم های عمده و خرد توزیع می کنند.

مراکز عمده پخش پسته کوهی در شهرهای برداشت این محصول نیز از جمله عرضه کننده های دسته اول در تامین این محصول هستند که می توان بنه کوهی را با بهترین کیفیت از آنها تهیه کرد.

بنه کوهی در بسته بندی های مختلف عرضه می شود و نمونه های پاکتی نیز یکی از انواع بسته بندیهایی است که عرضه کننده ها در هنگام توزیع کالا از آن استفاده می کنند.

یکی دیگر از روش های عرضه و توزیع میوه بنه، استفاده از فضای مجازی و اینترنت است که امروزه افراد زیادی با روش های اینترنتی محصول را در کیفیت های مختلف با بسته بندی و حجم های متفاوت عرضه می کنند و مشتری می تواند به راحتی کالای خود را در هر زمانی که می خواهد تحویل بگیرد.
این سایت نیز مشغول به عرضه بهترین نوع بنه پاکتی مرغوب در قیمت های مختلف است تا بتواند محصول را با بهترین شرایط به دست مشتری برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما