پسته کوهی سبز با ارزان ترن قیمت در بازار

پسته های کوهی به طور گسترده در دامنه های رشته کوه زاگرس می روید اما در مناطق دیگر کشور نیز این درخت خودرو، رشد می کند. پسته کوهی سبز یا بنه رنگ سبز تیره ای دارد و پوسته ی بیرونی آن سفت می باشد. این دانه به شکل کروی بوده و روغن آن مصرف خوراکی و درمانی دارد. در مناطق مختلف از این پسته ها غذاهای سنتی متفاوتی تولید می کنند مانند غذای قاتق بنه که در استان کرمان پخته می شود و طعم بی نظیری دارد.

پسته کوهی سبز با ارزان ترن قیمت در بازار

معرفی اجمالی پسته کوهی سبز

معرفی اجمالی پسته کوهی سبزپسته وحشی سبز از درختانی که به صورت خودرو در مناطق کوهستانی و سرد رشد می کنند به عمل می آید و درخت این پسته دارای ارتفاع بسیار زیادی می باشد و در مواردی تا ارتفاع 7 تا 9 متری نیز رشد کرده است.
این محصول کروی شکل بوده و خواص بی نظیری دارد و همینطور سرشار از ویتامین D و A و B است که می تواند از اختلال بینایی شبانه، ریزش مو، ایجاد چروک پوستی و یا آشفتگی عصبی به شکل بسیار موثری جلوگیری کند و علاوه بر ویتامین سرشار از املاح معدنی است؛ املاحی مانند آهن، سدیم و پتاسیم به وفور در این پوست پسته در ترکیه ها مشاهده می شوند که برای تامین نیاز های مختلف بدن می توانید این پسته های بسیار مغذی را استفاده نمایید.
در گذشته برای درمان گرفتگی صدا، ماه گرفتگی صورت، رفع سردی مزاج، تقویت حافظه و دفع سنگ های ریز کلیه به شکل های مختلف از این پسته ی وحشی استفاده می کردند. مصارف دارویی این محصول به خود میوه خلاصه نمی شود و صمغ درخت پسته های کوهی برای مصارف داروسازی مصرف بسیاری دارند.

شیره و صمغ این درخت در صنعت داروسازی استفاده می شود و به همین دلیل است که حفاظت از این درخت بسیار اهمیت دارد؛ همچنین دانه های آن را برای روغن گیری تحت پرس سرد قرار می دهند که روغن حاصل شده مصرف خوراکی و درمانی دارد.

خاصیت های پسته کوهی سبز

خاصیت های پسته کوهی سبزپسته سبز طبعی به دلیل رویش در طبیعت بکر و بی نظیر می تواند یک میان وعده فوق العاده مقوی و ارگانیک باشد که از خواص ویژه آن  تقویت اعصاب می باشد و برای افرادی که از ناراحتی های عصبی ناشی از سردی مزاج رنج می برند این پسته ها یکی از بهترین درمان ها می باشند.
افرادی که از ترک لب رنج می برند می توانند از این خوراکی بی نظیر استفاده کنند و از تاثیر فوق العاده ی آن شگفت زده شوند.
دفع کرم های روده، پاک سازی کبد، کمک در درمان ام اس، پاکسازی کبد، کمک در دفع سنگ های ریز کلیه، کاهش درد مفاصل  و درمان اسهال های مزمن از دیگر خواص پسته های وحشی می باشد که در صورت نیاز به مصرف های طولانی تر برای درمان نیاز است تا از یک متخصص طب سنتی کمک گرفته شود. صمغ درخت پسته کوهی نیز مصارف دارویی بسیار دارد و شرکت های تولید انواع دارو از مصرف کنندگان این صمغ می باشند.

عرضه کنندگان پسته کوهی سبز

عرضه کنندگان پسته کوهی سبزعرضه کنندگان پسته ارائه دهنده انواع بسیار با کیفیت این محصول در بسته بندی های متفاوت می باشند. خرید این محصول از عرضه کنندگان و به صورت عمده می تواند بسیار به صرفه تر از خرید از بازار آزاد باشد. این عرضه فروشندگان دارای مجوزهای بهداشتی و محیط زیستی لازم برای برداشت این محصول از درختان خودرو هستند و به همین علت می توان اطمینان داشت که هیچ آسیبی برای برداشت آن ها به طبیعت وارد نمی شود.
پسته کوهی سبز بیش تر به شکل مغز شده در بازار موجود است که مصرف کردن آن بسیار آسان تر می باشد زیرا شکستن پوسته سخت این پسته دشوار می باشد و تولید کنندگان و عرضه کنندگان این مشکل را برطرف کرده اند.

خریداران می توانند جهت ثبت سفارش خود از همین سایت اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما