خرید عمده مغز پسته وحشی

مغز پسته وحشی یکی از خوش طعم ترین مغزها در میان آجیلهاست. ویژگی مغز پسته وحشی سبب شده که فروشنده مغز پسته،مقدار زیادی از این محصول را در میان مردم توزیع کند.مغز پسته های وحشی خواص زیادی دارند. 

خرید عمده مغز پسته وحشی

بررسی اجمالی مغز پسته وحشی

بررسی اجمالی مغز پسته وحشیپسته (Pistacia vera) یکی از قدیمی ترین و مغذی ترین آجیل های خوراکی است.Pistacia vera در غرب آسیا و کشورهای خاورمیانه مانند ایران و عراق سرچشمه گرفته است. امروزه،آنها همچنین در کشورهایی مانند پاکستان،هند،ترکمنستان،تونس،لبنان،سوریه و یونان به وفور رشد می کنند.

 Pistacia vera اغلب با گونه های دیگر موجود در جنس Pistacia که به پسته نیز معروف هستند اشتباه گرفته می شود.این گونه ها می توانند از نظر توزیع جغرافیایی (در طبیعت) از P. vera متمایز شوند،و بذر آنها بسیار کوچکتر بوده و دارای پوستی نرم هستند.

 پسته به دلیل قدرت خود در مهار اشتها شناخته شده است،این برای افرادی که در تلاشند وزن خود را کاهش دهند بسیار مناسب است. آنها با یک ظاهر منحصر به فرد یک مهره خوش طعم هستند. برخلاف سایر آجیلها که بیشتر سایه های بژ هستند،پسته ها با پوسته نیمه باز رنگ سبز دارند.به همین دلیل از آنها به عنوان “مهره خوشحال” در چین و “پسته خندان” در ایران یاد می شود.

ویژگی مغز پسته وحشی

ویژگی مغز پسته وحشی

 به گفته متخصصان،افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند باید پسته را برای میان وعده های معمولی جایگزین کنند. این امر عمدتاً به این دلیل است که این گردو از نظر کالری بسیار کم است و می تواند احساس پر بودن را برای شما به همراه داشته باشد.هر وعده می تواند شامل حدود 50 آجیل باشد که معادل حدود 170 کالری است. اگرچه این جایگزین میان وعده بسیار توصیه می شود،اما افراد هنوز هم باید در اندازه آنها دقت کنند. پسته بدون شک مغذی است،اما برای موفقیت در برنامه کاهش وزن باید میزان مصرف شده هنوز کنترل شود.

 سلامت قلبی عروقی

 مطالعات ادعا كردند كه پسته می تواند به كاهش كلسترول بد بدن یا LDL كمک كند.  نتایج حاکی از آن است که افرادی که 20 درصد کالری خود را از پسته در طول رژیم غذایی مصرف می کنند،حدود 14 درصد از LDL را از دست داده و 25 درصد افزایش کلسترول خوب یا HDL دارند.این مساوی با کاهش کلسترول در کل 12 درصد است. با مصرف مقدار مناسب پسته به طور مرتب، افراد می توانند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهند.

 علاوه بر این ، پسته دارای خواص آنتی اکسیدانی است.  آنها حاوی فیتوشیمیایی مانند کاروتن ، لوتئین ، آنتی اکسیدان های پلی فنولیک و ویتامین E. این ترکیبات به از بین بردن رادیکال های آزاد که سلول ها را نابود می کنند کمک می کند.  این فرایند در کاهش میزان التهاب در رگ های خونی مهم است که همچنین یکی از عوامل تعیین کننده خطر بیماری قلبی است.  مقدار مناسب پسته در رژیم غذایی می تواند سطح لوتئین را افزایش دهد تا بدن را در برابر LDL اکسیده شده محافظت کند.

 علاوه بر این ، خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در پسته می تواند به درمان دیابت و شرایط مرتبط با آن کمک کند.  دلیل این امر این است که این آجیل ها توانایی متوقف کردن فرآیند گلیکاسیون را دارند که قند با پروتئین به طور نامناسب پیوند می زند.

 

فروشنده مغز پسته وحشی

فروشنده مغز پسته وحشیزاكزانتین و لوتئین موجود در پسته از خاصیت آنتی اکسیدانی محافظ برخوردار هستند.  این دو کاروتنوئید معمولاً در آجیلهای دیگر یافت نمی شود.  این آنتی اکسیدان ها از بافت های بدن در برابر رادیکال های آزاد مضر محافظت می کنند.  این امر به ویژه در اعضای بدن ظریف مانند چشم صادق است.  با دارا بودن کافی زایگزانتین و لوتئین ، چشم ها را می توان از دژنراسیون ماکولا وابسته به سن محافظت کرد که معمولاً منجر به نابینایی و ضعف بینایی می شود.

 سایر مزایای دارویی

 پسته همچنین حاوی مس ، ویتامین B6 و منگنز است.  این عناصر در رشد بافت و استخوان و متابولیسم چربی و کربوهیدرات بسیار ضروری هستند.  آنها همچنین به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.  پسته همچنین سرشار از فیبر است که برای هضم بسیار عالی است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما