خرید مغز پسته نمکی بدون واسطه

مغز پسته نمکی را می توان از طریق اینترنت و بدون واسطه از فروشگاه آنلاین مربوط به فروش انواع آجیل و مغز آن ها، خریداری کرد.

برای خرید آنلاین و بدون واسطه، می توان به سایت اینترنتی فروشگاه مورد نظر رفته و با مشاهده کاتالوگ عکس محصولات و مشاهده قیمت آن ها، محصول مورد نظر خود که در این مبحث مغز مویز افغانی نمکی مد نظر می باشد، ثبت سفارش و خریداری کرد.

خرید مغز پسته نمکی بدون واسطه

دانستنیها در ارتباط با مغز پسته نمکی

دانستنیها در ارتباط با مغز پسته نمکی

درخت پسته، که از میوه آن مغز مویز امروز تهیه می شود، بومی مناطق آسیای میانه از جمله ایران است.

مغز پسته یک پودر سبز رنگ با خواص بی نظیر است. در نوع ارگانیک آن هیچ گونه رنگ و ماده شیمیایی به کار نرفته است. خوشمزه و همه کاره است. این مغز دارای طعم های متنوعی از جمله، مغز پسته نمکی، تند و… است و خود پسته پوست و بافتی محکم دارد. مغز پسته یک میان وعده فوق العاده است. مغز پسته در غذا های شیرین مانند: شیرین پلو، طعمی فوق العاده دارد. توصیه می شود پودر پسته را روی ماست، گرانول، فرنی و یک کاسه اسموتی بپاشید، علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، دارای خواص درمانی بیشماری می باشد.

همان طور که می دانید، پسته جزئی از گروه آجیل ها است که از مغز آن، مغز پسته تهیه می شود. مغز پسته مانند دیگر آجیل ها دارای خواص درمانی است. ما در این مبحث به شرح و توضیح مختصری در رابطه با، خواص درمانی مغز پسته می پردازیم.

مصرف مغز پسته در رژیم غذایی سالم، برای قلب مفید است و بیماری های قلبی عروقی را در انسان به طور شگفت انگیزی کاهش می دهد. از آنجایی که پسته، غنی از آنتی اکسیدان است. لوتین نام آنتی اکسیدان مغز پسته است و معمولاً در میوه هایی با رنگ روشن و سبزیجات سبز رنگ یافت می شود. ارزش غذایی پسته نسبت به دیگر آجیل ها بسیار بالاتر است.

در  تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است، محققان به این نتیجه رسیده اند که، خوردن روزانه چند عدد مغز پسته، منجر به کاهش چشمگیر کلسترول بد خون می شود. کاهش LDL به معنای باز ماندن شریان های بدن و انجام کامل عمل خون رسانی قلب می شود.

مصرف پسته به علت دارا بودن انواع ویتامین های ضروری برای بدن، ریبو فلاوین، نیاسین، تیامین، پانوتنیک اسید و… برای تقویت سیستم ایمنی کودکان و نوزادان مفید است. مقادیر بالای فیبر در مغز آن برای درمان یبوست مفید می باشد. سبب تقویت حرکت روده ها می شود.

یکی از عوامل اصلی ریزش مو، کمبود بیوتین در بدن می باشد، پسته به مقدار قابل توجهی حاوی بیوتین است، مصرف منظم مغز پسته می تواند به درمان ریزش مو کمک کند.

این مغز مقادیر بالایی ویتامین E دارد. وجود این نوع از ویتامین در مغز پسته برای کم شدن چین و چروک پوست موثر است و سبب جوان سازی پوست می شود.

توجه داشته باشید، خواص ذکر شده در قسمت مذکور، تعداد اندکی از خواص بی نظیر و بی شمار مغز پسته است که، ما به آن بسنده کردیم. توصیه می شود در رژیم غذایی خود، مصرف این مغز را بگنجانید.

فرایند تولید مغز پسته نمکی

فرایند تولید مغز پسته نمکی

بو و طعم دادن انواع آجیل و مغز های آن فرآیندی است، به شیوه ای معمول و رایج که می توانند طعمی مطبوع و خوشمزه، مطابق با سلیقه افراد در خوراکی هایی مانند مغز پسته و انواع مغز دانه ها به وجود آورند. در این میان، یکی از انواع طعم ها، طعم نمکی است که معمولا تعداد کثیری از افراد آن را دوست دارند و به ذائقه آن ها خوش می آید.

برای شروع فرآیند تولید مغز پسته با طعم نمکی که، پروسه ای تقریبی زمان بر است، با حرارت اندک آتش، مغز پسته را درون تابه روی حرارت می ریزیم و آب و نمک را به آن اضافه می کنیم، فرصت می دهیم این مخلوط به خورد یکدیگر بروند و تمام آب درون تابه تبخیر شوند، مغز ها که به صورت کاملا خشک شده اند از مرحله ای که حرارت دیده اند به مرحله پخت می روند. توجه داشته باشید، در این مرحله باید به عمل هم زدن و چرخاندن مغز آجیل با دقت توجه شود تا عمل پختن به طور یکدست صورت بگیرد. تفت مغز پسته و دیگر انواع مغزها به صورت صنعتی، در تابه هایی گود که ابعاد آن ها بسیار بزرگ است، صورت می گیرد.

توسعه فروش مغز پسته نمکی در بازار داخلی

توسعه فروش مغز پسته نمکی در بازار داخلی

تعدادی از تولید کنندگان و فروشندگان ، تصمیم به توسعه و گسترش فروش مغز پسته نمکی در بازار داخلی گرفته اند و برای موفقیت در زمینه توسعه فروش، تدابیری اندیشیده اند.

یکی از تدابیر اندیشیده شده که قطعا می تواند کمک موثری در گسترش فروش داشته باشد، بالا بردن درجه کیفیتی انواع مغز آجیل ها، از جمله مغز پسته نمکی و ارائه قیمت مناسب آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما