خرید پسته کوهی تنوری عمده

با توجه به تقاضای بالای بازار خرید پسته کوهی تنوری عمده خریدن این محصول بسیار  مقرون به صرفه می باشد. پسته تنوری از حرارت دادن بنه یا همان پسته کوهی درست می شود و طعمی همانند فندق با پوست تازه معمولی دارد.

از مهم ترین ویژگی که این پسته دارا می باشد،  این است که به دلیل این که در دل طبیعت رشد می کند فاقد هرگونه سم و یا کود شیمیایی می باشد. بنابراین باید گفت که  یک محصول ارگانیک و دارای خاصیت های دارویی فراوانی می باشد.

خرید پسته کوهی تنوری عمده

نکاتی در ارتباط با پسته کوهی تنوری

نکاتی در ارتباط با پسته کوهی تنوری از جمله نکاتی در ارتباط با پسته کوهی تنوری که باید در نظر داشته باشید این است که، حتما قبل از خریدن از آن تست نمایید به این خاطر که این نوع پسته با مقدار حرارت بیش تر طعم تلخی می گیرد و دیگر قابل استفاده نیست. همچنین از لحاظ قیمتی، قیمت پسته تنوری  نسبت به پسته های معمولی  پایین تر است و در واقع برای درون آجیل، بسیار مناسب و ارزان تر از فندق خندان می باشد.

جالب است بدانید که نام دیگر این  محصول در کشور ما مغز بنه یا مغز پسته کوهی می باشد که بیش تر مردم، آن را با نام بنه کوهی می شناسند. همچنین این پسته بسیار  سالم تر از پسته هایی می باشد که در طول سال چندین بار توسط سم های شیمیایی سم پاشی می شوند. این پسته کوهی تمامی مواد مغذی و املاح مورد نیاز بدن را شامل می شود. املاحی مانند: آهن، پتاسیم، منیزیم و….

این محصول به تقویت حافظه و رشد کودکان نیز کمک بسیاری می کند بنابراین اکثر خانواده های ایرانی این محصول را تهیه می کنند.

ویژگی های پسته کوهی تنوری

ویژگی های پسته کوهی تنوری ویژگی های پسته کوهی تنوری بسیار زیاد هستند که ما چند مورد را برای شما توضیح خواهیم داد. از جمله این موارد این که:

  • به دلیل داشتن طبع گرم سردی مزاج را از بین می برد و موجب  افزایش قوای جنسی در فرد می گردد.
  •   خوردن چند عدد از این پسته طی روز موجب تقویت اعصاب می شود و خاصیت آرامبخش را دارد.
  •   خوردن این پسته  ورم های بدن را نیز از بین می برد.
  • در طب سنتی پزشکان  برای درمان طحال و کبد چرب این خوراکی را تجویز می کنند.
  • مصرف روزانه این پسته حافظه را تقویت کرده و موجب پیشگیری از آلزایمر در سنین بالاتر می شود.

از خاصیت های منحصر به فرد بودن پسته تنوری  این است که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک و از جنگل های زاگرس به دست می آید. مغز پسته تنوری اگرچه  مانند دیگر مغزها در آجیل ها و خشکبار شناخته شده نمی باشد  اما خاصیت هایی دارد که در انواع پسته های شناخته شده هیچ کدام وجود ندارد.

نمایندگی پخش پسته کوهی تنوری

نمایندگی پخش پسته کوهی تنوری خرید پسته تنوری از نمایندگی پخش پسته کوهی تنوری اگر در حجم بالا باشد برایتان به صرفه تر در می آید. این نمایندگی انواع پسته کوهی ارگانیک را با کیفیت و قیمت های مختلفی دارد.

به طور کلی می توان گفت که بیش تر  مصرف پسته تنوری کوهی، در آجیل های شب یلدا و همچنین در مناطق غرب کشور به دلیل فراوان بودن در عید نوروز می باشد. در واقع این محصول جایگزین خوبی به جای پسته های معمولی، به  نسبت قیمتی می باشد.

از دیگر مصارف این پسته این است که با مغز بنه  کوهی تنوری  آش محلی بسیار خوشمزه با طعم فوق العاده ای تهیه می گردد. همچنین در تزیین کردن انواع  شیرینی و مسقطی و خوش عطر و خوش طعم کردن آن ها، در قنادی ها و یا کارگاه های شیرینی پزی و سوهان پزی استفاده می شود.

همچنین بعضی از بستنی فروشی ها نیز به جای مغز پسته از این محصول استفاده می کنند به این دلیل که هم مقرون به صرفه تر است و هم بسیار مقوی و دارای خواص فراوان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما