صادرات جدیدترین مغز بنه خشک

مغز بنه خشک یا همان پسته کوهی یک محصول ارگانیک و سالم است که از مواد معدنی زیاد، پروتئین ها، قند و مقداری چربی برخوردار می باشد. رشد بنه بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان بوده و خرید و فروش آن به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می گیرد. در بازار می توان انواع مغز پسته را در بسته بندی ها با وزن ها و برندهای مختلف پیدا کرد. تولید کنندگان  علاوه بر عرضه این محصول در بازار داخلی کشور توانسته اند در زمینه  صادرات مغز ادویه برنج ایرانی  خشک به کشورهای دیگر نیز با موفقیت عمل کنند.

صادرات جدیدترین مغز بنه خشک

خصوصیات مختلف مغز بنه خشک

خصوصیات مختلف مغز بنه خشک

مغز بنه خشک یکی از آجیل های خوش طعم و مرغوب می باشد که به دلیل تازگی اش در میان مصرف کنندگان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این محصول از درون دانه سخت و محکم درخت ادویه برنج دودی حاصل می شود. خصوصیات مختلف این پسته بنه باعث شده تا در سراسر جهان به عنوان یک کالا محبوب و مغذی شناخته شود.

مغز بنه یکی از  انواع پسته های کوهی می باشد که یک نوع آن دارای دانه سبز و ریزی بوده و نوع دیگرش پوست تیره رنگ و سفت دارد. یکی از ویژگی های اصلی و مهم مغز بنه خشک این است که کاملا ارگانیک بوده و برای تولید آن سموم شیمیایی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

از دیگر خصوصیات مغز بنه مغذی می توان به طعم بی نظیر و عطر خوش، بدون کپک زدگی و بوی نامناسب آن اشاره کرد. خوب است بدانید که اگر مغز بنه به خوبی خشک نشود و رطوبت آن از بین نرود خیلی سریع دچار کپک زدگی شده و برای ما مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد. توجه داشته باشید که مغز بنه های خشک مرغوب نباید زیاد بو داده باشند.  مشتریان و خریداران محترم با مراجعه به فروشگاه های معتبر و یا  شرکت مغز بنه  می توانند برای خرید این محصول اقدام کنند.

شرکت تولید کننده مغز بنه خشک

شرکت تولید کننده مغز بنه خشک

مغز بنه فواید فراوانی دارد که از مهمترین خواص آن باید به مواردی از جمله تنظیم سیستم گوارشی بدن، افزایش میزان مقاومت بدن، درمان بیماری نرمی استخوان و غیره اشاره کنیم.    کارخانه های تولید کننده مغز بنه خشک به منظور جلب رضایت مشتریان با کیفیت ترین محصول را تولید و به بازار مصرفی عرضه می کند. آنها محصول خود را هم به صورت بسته بندی شده و هم فله ای به تمام نقاط کشور توزیع می کنند. لازم به ذکر است که این شرکت تولید و توزیع کالا را در حجم گسترده ای انجام خواهد داد. تهیه محصولات شرکت های تولیدی بزرگ از طریق شیوه های گوناگون امکان پذیر می باشد.

از آنجایی که  مغز بنه خواص درمانی بسیار زیادی دارد، به همین جهت به راحتی می توانید آن را از عطاری ها، خشکبار فروشی ها و همچنین سایت های مختلف اینترنتی تهیه نمایید. مغ بنه به دو شکل عمده و جزئی عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.  شرکت مغز بنه  تولید انواع مغز بنه را با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می دهد. در صورتی که به بازار خرید و فروش خشکبار مراجعه کنید می توانید انواع مغز بنه را در وزن ها و بسته بندی ها متنوع پیدا کنید که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند.

صادرات مغز بنه  درجه یک توسط مراکز و شرکت های تولید کننده آن به تمام نقاط مختلف جهان به صورت مستقیم انجام می گیرد. قیمت صادراتی آن نیز با توجه به نرخ ارز متفاوت می باشد. کسانی که در مجاورت درختان پسته کوهی سکونت دارند مغز بنه را برداشت کرده و به بازار عرضه می کنند. شرکت هایی که در زمینه فرآوری و فروش اقسام گوناگون این پسته فعالیت دارند به عنوان خریداران کلی مغز بنه به حساب می آیند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما