فروشنده بنه زرد اندیمشک

بنه زرد اندیمشک یکی از انواع بنه های معروف ایرانی می باشد که به خاطر رنگ پوسته آن به این نام شناخته می شود . می توانید این بنه خوشمزه و مفید را برای یک بار هم که شده امتحان کنید تا مشتری دائم آن شوید .

فروشنده ادویه پلویی تبریز زرد اندیمشک به منظور رفاه حال مشتریان فروش خود را از طریق مجازی و غیر حضوری نیز انجام می دهد به این ترتیب که عکس انواع پسته کوهی را در سایت و کانال قرار داده تا مشتریان انتخاب خود را انجام داده و آن را به میزان لازم سفارش دهند.

فروشنده بنه زرد اندیمشک

انواع مغز بنه بر اساس رنگ مغز

انواع مغز بنه بر اساس رنگ مغز

بنه یا پسته کوهی بر اساس رنگ پوسته ، رنگ مغز ، اندازه ، نژاد و خاستگاه به انواع مختلفی تقسیم می شود که این انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردند. از لحاظ خواص تمامی انواع بنه دارای پروتئین ، ویتامین و املاح معدنی بسیار می باشد و بسیار مقوی و دارای فواید درمانی هستند ، تفاوت انواع مختلف در طعم ، بو و رنگ آن است.

رنگ مغز بنه معمولا سبز می باشد اما در انواع مختلف این رنگ سبز در درجه های مختلف روشن تا تیره می باشد و حتی در بعضی انواع مغز بنه به زردی می گراید .

  • مثلا بنه اندیمشک جزء بنه های زرد می باشد که در این شهر و روستا های اطراف برداشت شده و به سراسر کشور عرضه می گردد.
  • فصل برداشت بنه اواخر تابستان و اوایل پاییز می باشد در این هنگام پوسته سخت ادویه پلویی مشهد کاملا تشکیل شده است و برای مصرف آن باید بنه ها در هاون کوبیده و شکسته شوند .
  • بنه قبل از رسیدن کامل نیز قابل استفاده است و از نارس این میوه در تهیه ترشی و غذا های محلی به کار برده می شود .
  • زنان روستایی و محلی از بنه نارس برای خوشبو کردن دوغ یا روغن حیوانی نیز استفاده می نمایند .
  • ضمن آن که پسته کوهی علاوه بر مصارف خوراکی به صورت ضماد نیز کاربرد های درمانی بسیاری دارد و از آن برای درمان محل نیش حشرات بر روی پوست ، ماه گرفتگی ، خارش و اگزما مصرف می نمایند.

قیمت عمده بنه زرد تازه

قیمت عمده بنه زرد تازه

بنه کوهی در ایران بیشتر در استان های ایلام ، کردستان ، چهار محال بختیاری و لرستان که استان هایی کوهستانی هستند می روید اما در دیگر مناطق مانند سیستان و بلوچستان ، کرمان و خراسان نیز این گیاه به طور پراکنده یافت می شود. بنه زرد تازه یکی از خوراکی های ارگانیک است که با اطمینان خاطر می توان از آن استفاده نمود و از خواص بی نظیر آن در تقویت سیستم ایمنی بدن بهره برد . ارزش تغذیه ای بنه آنقدر زیاد است که حتی می توان آن را در طبخ غذاها به کار برد.

البته همان طور که افراط در خوردن هر چیزی ممکن است دارای عوارض باشد بیش از اندازه خوردن بنه کوهی نیز ممکن است باعث بروز مشکلات گوارشی یا پوستی گردد . بنه در نمایندگی های پخش پسته در سراسر کشور به صورت عمده عرضه می گردد که قیمت عمده بنه بسیار مناسب می باشد و آجیل فروش ها و مغازه داران می توانند بنه تازه را با قیمت مناسبی برای فروش جزئی از مراکز پخش تهیه کنند.

ما در دفتر فروش خود بنه زرد تازه نیز موجود داریم که با قیمت ارزان به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهیم و به هر میزان که لازم دارند می توانند بنه تازه را سفارش دهند ، ضمن آن که سفارش اینترنتی نیز پذیرفته شده و امکان ارسال محصول وجود دارد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما