فروشندگان عمده پسته کوهی لرستان

پسته کوهی لرستان به عنوان با کیفیت ترین پسته های کشور و دنیا به حساب می آید. این پسته به دلیل اینکه دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصیت های زیاد می باشد در تمام نقاط کشور طرفدار دارد. به طوری که بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا از طریق آن بتوانند پسته کوهی مرغوب را با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایند.  فروشندگان عمده پسته کوهی لرستان با ارائه  مستقیم و حجم انبوه محصول توانسته اند بهترین شیوه خرید را برای مشتریان به وجود آورند. با خرید بدون واسطه و عمده  قیمت پسته کوهی کمتر می شود. امروزه برای اینکه خریداران از هر نقطه کشور به انواع بنه دسترسی داشته باشند فروشندگان پسته خندان امروز کوهی کالا را غیرحضوری به فروش می رسانند.

فروشندگان عمده پسته کوهی لرستان

مشخصات کامل پسته کوهی لرستان

مشخصات کامل پسته کوهی لرستان

پسته کوهی لرستان میوه ای می باشد که شکل آن شبیه تخم مرغ است و درخت آن به اندازه سه تا هفت متر ارتفاع دارد. مردم استان لرستان نه تنها مغز بنه را مورد استفاده قرار می دهند بلکه روغن حیوانی و دوغ را با استفاده از آن خوشبو کرده و یا با آن ترشی های لذیذ و خوش طعم درست می کنند. همچنین برای تولید انواع گوناگون محصولات مانند گز، سوهان نیز به کار گرفته می شود.

رنگ پسته کوهی لرستان سبز تیره می باشد و یکی از خوشمزه ترین پسته های کوهی کشورمان است. در فصلی که این دانه خوش طعم می رسد برای مردمان این استان یک منبع درآمد بسیار بالا و فوق العاده خواهد بود. چرا که تعداد زیادی از مردم لرستان هنگام فرا رسیدن فصل محصول برای چیدن بنه ها به کوه ها می روند. درمان کم خونی، پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان، تقویت حافظه و قوای جنسی و غیره خواص درمانی این بنه هستند. علاوه براین به دلیل برخوردار بودن املاح معدنی و ویتامین های ضروری بدن افراد با خوردن آن می توانند سطح انرژی خود را بالا ببرند.

خرید آنلاین یکی از شیوه هایی می باشد که توسط فروشندگان پسته خیس کوهی برای مشتریان به کار گرفته می شود. از آنجایی که تقاضای مردم استان و خارج از استان و همچنین شرکت های عرضه کننده روز به روز در حال افزایش بوده به همین جهت در چند سال اخیر کاشت پسته کوهی در لرستان گسترش یافته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که با گویش لری به پسته کوهی لرستان کلخنک می گویند.

قیمت مناسب پسته کوهی لرستان

قیمت مناسب پسته کوهی لرستان

قیمت مناسب پسته کوهی لرستان براساس فاکتورهایی مانند کیفیت، طعم، تازگی، حجم کالا، روش خرید و غیره توسط فروشندگان پسته کوهی و مراکزی تعیین می شود که در زمینه عرضه و فروش این محصول فعالیت دارند. لازم است به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر کیفیت که اهمیت بسیار زیادی دارد عوامل دیگری هستند که برای جلب توجه مشتریان و فروش پسته کوهی مهم می باشند. برای مثال می توان گفت که میزان درشتی یا ریز بودن آن قیمت پسته کوهی را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد.

مراکز خرید مغز پسته کوهی لرستان با ارائه این محصول به شکل عمده و جزئی به مشتریان برای آنها شرایطی را فراهم کرده اند تا آنها با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام نمایند. یکی از مهمترین دلایلی که میزان خرید پسته کوهی لرستان را افزایش داد این است که به طور کاملا طبیعی و بدون استفاده از انواع سموم آفت کش و مواد مصنوعی رشد کرده است. البته قیمت مناسب آن می تواند یکی دیگر از دلایل بالا رفتن خرید پسته کوهی لرستان باشد.

به هر حال باید به یاد داشته باشد که شما هم در تعیین نرخ محصول نقش مهمی را ایفا می کنید. اکثر افرادی که قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارند پسته کوهی را در حجم بالا و به صورت اینترنتی تهیه می نمایند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما