فروش خلال مغز پسته به صورت عمده

پسته یکی از مغز هایی است که طعم آن مورد پسند همه مردم دنیا می باشد. این خوراکی مغذی سرشار از آهن است به همین دلیل برای افرادی که کم خونی دارند، بسیار توصیه می شود.  مغز پسته حاوی مقدار زیادی کلسیم، ویتامین گروه ب، ویتامین آ، فسفر، پروتئین، منیزیم و ویتامین ث است. از این رو این مغز خوشمزه، طرفداران زیادی دارد. در بازار علاوه بر فروش پسته خندان امروز به صورت معمولی، شاهد فروش خلال مغز پسته نیز هستیم.

در واقع خلال مغز پسته، پسته ای است که فرآیند جداسازی پوسته از مغز را طی کرده است و به شکل خلال در آمده است. از این رو مصرف آن راحت تر می باشد و برای تزئین حلوا، کیک و … مورد استفاده است.

فروش خلال مغز پسته به صورت عمده

شناخت انواع خلال مغز پسته

شناخت انواع خلال مغز پسته پسته نوعی خشکبار است که درخت آن در برخی کشور ها می روید. از میان این کشور ها، ایران، آمریکا، چین، اردن، ازبکستان، افغانستان، مکزیک بیشترین میزان پسته خیس را دارند. در ایران 70 نوع پسته وجود دارد، بنابراین 70 نوع خلال مغز پسته در بازار موجود می باشد. شناخت خلال پسته می تواند به خرید شما کمک نماید. برای مثال پسته کله قوچی، کروی شکل است و رنگ مغز آن متمایل به خاکستری می باشد.

لذا طول خلال آن کوتاه است. خلال پسته فندقی، به رنگ ارغوانی می باشد و خلال آن کوچک می باشد. همانطور که می دانید پسته کرمان بسیار معروف است پس بهتر است خلال آن را نیز تشخیص دهید. خلال پسته کرمان، نسبت به خلال کله قوچی درشت تر است و رنگ آن صورتی و زرد مایل به سبز می باشد. به طور کلی پسته ایران، به دو گروه پسته بادامی و فندقی تقسیم می شود. توجه داشته باشید هنگام خرید خلال پسته نباید تلخ و یا ترش باشد، زیرا مزه ترش و یا تلخ نشان دهنده کهنه بودن محصول است.

شاخص های خلال مغز پسته

شاخص های خلال مغز پسته وقتی نام خلال مغز پسته را می شنویم، ذهنمان به سوی خلال های کشیده سبز خوش مزه می رود که از آن در انواع شیرینی ها، دسر و غذا همچنین شکلات ها استفاده میکنیم. برای اینکه خلال پسته خوب را تشخیص دهیم، بهتر است شاخص های آن را بدانیم. خلال مغز پسته زمانی مرغوب است که درشت باشد. رنگ آن سبز روشن باشد. کمی ترد باشد، اما نه آنقدر که هنگام جویدن احساس سختی و سفتی کنید. مزه تلخ، تند ندهد.

بوی نامطبوع نداشته باشد. اگر پسته دارای این ویژگی ها باشد، کیفیت آن بالا است. خواص مغز پسته برای همه بسیار زیاد است. لذا اگر از خلال آن در میان غذاهای خود استفاده کنید، بدن شما فسفر بالایی دریافت می‌کند که به تقویت حافظه می انجامد و اگر دچار کم خونی باشید، این مشکل را بر طرف می کند.

عمده فروشی های خلال مغز پسته در ایران

عمده فروشی های خلال مغز پسته در ایران پسته به عنوان نوعی خشکبار، یکی از پرفروش ترین و خوشمزه ترین مغزها به شمار می رود. در ایران شهرهایی مانند دامغان، قزوین، رفسنجان و کرمان، مرغوب ترین پسته ها را دارند. پسته ها پس از جمع آوری، به مراکز فروش می روند و درصدی از این محصولات، در کارخانه ها به خلال پسته مبدل می شوند. خلال پسته کاربرد زیادی دارد، مثلا برای تهیه شیرینی، شکلات، گز، برخی غذاها، تزئینات حلوا و خیلی از موارد دیگر از این خلال استفاده می شود.

بنابراین مراکز فروش پسته، این محصول را هم به صورت بسته بندی شده معمولی و هم به صورت خلال می فروشند. برای خرید عمده و یا جزئی این محصول میتوانید در هر نقطه از کشور که هستید به خشکبار فروشی های شهر خود بروید زیرا خلال مغز پسته در سراسر ایران توزیع می شود. این خلال از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا پسته ایران بسیار مرغوب و معروف است. از میان کشورهای صادرکننده پسته، ایران اولین رتبه را از لحاظ کمیت و کیفیت دارد.

2

  1. سلام و عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما تیم پرتلاش و کوشای کوشادانه خدا بهتون برکت بده من سالهاست از شما خرید میکنم و راضی هستم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما