فروش عمده پسته کوهی بنه

پسته کوهی بنه یک گیاه بسیار خوشمزه است که در کنار استفاده خوراکی استفاده دارویی نیز از آن می‌شود. این گیاه به دو نوع خام رسیده مورد مصرف قرار می گیرد نوع خامه این گیاه ترش و برای خوردن نیازی به شکست ندارد. اما با رسیده شدن این گیاه پوست آن نیز سفت شده و برای مصرف نیاز به شکستن دارد در ایران درختان این گونه گیاهی در استان‌های کردستان ،کرمانشاه‌، خوزستان ،کرمان، فارس، رشدد می‌کند .

مرغوب ترین نوع این گیاه در کرمانشاه رشد میکند  این خشکبار به دلیل خواص فراوانی که دارد امروزه متقاضیان زیادی در بازار دارد. قیمت فروش عمده بنه کوهی پسته کوهی کرمانشاه بسته به کیفیت طرز پرورش و ….  متفاوت است.

پسته خندان امروز کوهی بنه ویژه صادرات در سراسر کشورمان فعالیتهای خود را انجام می‌دهد تا از این طریق به سودهای کلان دست پیدا کند، این محصولات که جزو خشکبار های صادراتی در کشور ما است توانستند نظر بازار کشورهای متعددی را به خود جلب کند به پسته کوهی بنه را می توان در سیستان و بلوچستان کرمان جستجو کرد که درجه های کیفیتی متفاوتی در بازارهای روزانه روانه می‌شود فروش پسته کوهی بنه را در بازار در درجه های کیفی متفاوت شاهد هستیم. زیرا تولیدکنندگان این محصولات با همدیگر فرق دارند و هر کدام از منطقه خاصی برداشت می کنند انواع پسته کوهی با بالاترین کیفیت مورد توجه خریداران قرار می گیرد و اغلب به صورت فله به دست مشتریان می رسند و می توانند آنها را به صورت کیلویی در قیمت مشخص شده تهیه کنند.

فروش عمده پسته کوهی بنه

مشخصات بهترین پسته کوهی بنه

مشخصات بهترین پسته کوهی بنه

پسته خیس کوهی بنه ارتفاعش تا ۷یا۹ متر نیز رسیده است در بعضی از مناطق کوهستانی مانند زاگرس به میوه آن قزو می‌گویند که برای خوشبو کردن دوغ و روغن حیوانی و همچنین درست کردن ترشی استفاده می‌کنند . درخت بنه،  منبع تولید شیره سقز است. که در لری آن را بریزه   در لری خرم آبادی به آن ون شک و در کردی بانه به آن بنشت گفته می‌شود صمغی به رنگ سبز خیلی روشن غلیظ و بسیار چرب چسبنده است.

استفاده دارویی فراوانی دارد به عنوان یک ملین قوی در درمان یبوست و ناراحتی های گوارشی استفاده می شود. بالاترین کیفیت پسته بنه یا بهترین نوع بنه باید برگ های بیضوی و تخم مرغی شکل، شکل میوه آن کروی قطر حدود ۵ میلیمتر ابتدا صورتی سپس قرمز و در زمان رسیدن کامل پوشش میوه سبز رنگ داشته باشد.

 

مراکز تولید پسته کوهی بنه

مراکز تولید پسته کوهی بنه

پسته کوهی از دسته خشکباری است. که دارای خواص متعدد است آنتی اکسیدان ، ویتامین e ،افزایش مقاومت بدن، در مقابل عفونت‌ها ایجاد شده برخی  از خواص موجود و فواید درمانی استفاده  از پسته کوهی  بنه  میباشد. پخش عمده پسته  کوهی بنه توسط مراکز پخش از محل تولید و برداشت انجام شده و کار توزیع و ارسال آن به همه مراکز استان‌ها و دورترین نقاط نیز انجام می گیرد ،شهرهای پرجمعیت به دلیل نیاز بیشتر درخواست دهنده مقدار بیشترین محصول می باشند و کار توزیع و پخش در آنها به صورت  گسترده‌تری است.

تولید پسته کوهی یکی از اقلام صادرات کالاهای غیرنفتی را به خود اختصاص می‌ده،د فروشندگانی که در این حرفه مشغول به فعالیت می باشد ، پسته کوهی بنه را با کیفیت صادراتی آماده ارسال به بازار کشورهای دیگر می نمایند کشورهای اروپایی مانند آلمان یکی از خریداران  پسته کوهی بنه ایران میباشد، تهیه و عرضه و بسته بندی پسته کوهی می‌تواند هم به صورت پوست گرفته و آماده و هم به شکل بسته بندی اصلی خود بدون تغییر آماده صادرات  شود .

کشورهای متقاضی این کالا مقادیر متفاوتی از آن را با کیفیت بالا و بسته بندی های شکیل از ایران خریداری می کند مثلاً هر ساله کشورهای اروپایی آمارهای قابل توجهی از خرید را به خود اختصاص می‌دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام وعرض ادب واحترام ضمن عرض قبولی طاعات وعبادات خدمتتون عرض کنم که من ازاین پسته کوهی های شماخریدم وخیلی خوب بود راضی بودم دستتون دردنکنه

    • سلام و درود خدمت جناب آقای راستاد عزیز
      طاعات شما هم مورد قبول حق باشد.
      تمام سعی مجموعه ما ، رضایت شما مشتریان عزیز هست!
      تازه این شروع یک همکاریست 🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما