قیمت مغز بنه بسته ای در بازار

مغز بنه بسته ای، یا همان ادویه پلویی مشهد کوهی، این ماده غذایی سرشار از ویتامین، پروتئین، و املاح معدنی زیادی است که برای بدن بسیار مقوی و مفید می باشد. بنه در مناطق کوهستانی و دامنه های زاگرس به صورت خود رو رشد می کند که این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک و سالم می باشد.

قیمت مغز بنه بسته ای در بازار

مغز بنه بسته ای چه شاخص هایی دارد؟

مغز بنه بسته ای چه شاخص هایی دارد؟همچنین این ماده غذایی دارای خواص و مزیت های خاصی می باشد که از خواص غذایی و دارویی بالایی برخوردار بوده و همچنین برای همه سنین قابل استفاده می باشد و نیز از مواد اولیه خالص و ارگانیک تهیه می شود که باید دور از نور و در جای خشک و خنک نگهداری شود ادویه ترشی مخلوط ماده غذایی برای اغلب درمان ها مانند: بیماری های پوستی، قارچی، بیماری های عفونی، ضعف جسمانی، تقویت اعصاب و روان، تقویت ذهن، رفع سردی و مزاج، تقویت کبد و صفرا و دیگر بیماری ها بسیار مفید می باشد.از بارزترین ویژگی این ماده غذایی علاوه بر این که دارای خواص طبیعی و ارگانیک و نیز خواص گرم کنندگی دارد بسیار منحصر به فرد می باشد چون از دل کوه و طبیعت بدست می آید بسیار سالم و بهداشتی و سرشار از خواص دارویی می باشد.این محصول در بسته بندی های متنوع با وزن های متفاوت به بازار عرضه می شوند که قیمت آن نیز به کیفیت هر چه بهتر آن بستگی دارد.

نکات قابل توجه مغز بنه بسته ای

نکات قابل توجه مغز بنه بسته ای

کیفیت مغز بنه، به عوامل زیادی بستگی دارد که عبارتند از: این محصول باید بعد از جمع آوری درست و اصولی خشک شود که رطوبت و نم وارد آن نشود زیرا باعث کپک زدن و ویروسی شدن آن می شود، به طور کلی تازگی، رطوبت گیری اصولی، حجم و اندازه، از مهمترین عوامل خرید با کیفیت بنه می باشد.

مراکز و نمایندگی های فروش زیادی در سراسر کشور وجود دارند که می توان این محصول با کیفیت عالی را با قیمت مناسب و به صورت عمده خریداری نمود.

در اکثر شهرهای ایران مانند: تهران، فارس، مشهد، شیراز، اصفهان، گناباد، گلستان، زنجان، تبریز و دیگر شهرها این نوع از محصولات در بازار عرضه می شوند که با قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسند همچنین از این محصول در خشکبار فروشی ها، عطاری ها، قنادی ها برای تزئین شیرینی ها و نیز به عنوان تنقلات در مراسمات شب عید و شب یلدا بسیار کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصولات طبیعی و ارگانیک بسیار سالم و بهداشتی و مطابق استاندارد روز دنیا می باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

خرید و فروش این نوع از محصولات غذایی می تواند منبع درآمد اقتصادی برای فرد و اقتصاد جامعه باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت روز مغز بنه بسته ای

 قیمت روز مغز بنه بسته ای

قیمت مغز بنه نسبت به خود بنه به صورت مغز نشده و با پوست بسیار گران تر می باشد زیرا این محصول به دلیل ریز و کوچک بودن، جدا کردن پوست آن کار ساده ای نیست ولی خرید این نوع پسته مقرون به صرفه تر می باشد.

مغز بنه پسته را به طور مستقیم از کشاورزان خریداری می کنند و بدون واسطه این کار را انجام می دهند که به روش عمده می باشد تا طرفداران و مشتریان بتوانند این محصول را با کیفیت عالی و مرغوب با قیمت مناسب خریداری نمایند.

 

مراکز فروش زیادی در سراسر کشور وجود دارند که سعی می کنند این محصول با ارزش غذایی را با توجه به خواص زیادی که دارد علاوه بر توسعه و گسترش تولید بر صادرات بیشتر این محصول بیفزایند.

بسیاری از کشورها در سراسر دنیا روی تولیدات سنتی و محصولات خاص توجه زیادی دارند که این محصول خاص می تواند از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم در اختیار مشتریان قرار گیرد که این محصول با ارزش در بازارهای جهانی و صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت جهانی مغز پسته بنه به عنوان ماده غذایی پر خاصیت و خود رو بسیار گران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما