مرکز خرید مغز پسته خرد شده

مراکز خرید زیادی در سطح هر شهری وجود دارد که امکان خرید مغز پسته خرد شده را برای خریداران فراهم‌ می کند. با رشد فضای مجازی و کاربرد روز افزون اینترنت، در کنار این مراکز ، سایت هایی طراحی شده اند که به عنوان مراکز خرید هر مجموعه محسوب شده و فعالیت می کنند.

مرکز خرید مغز پسته خرد شده کوشا دانه ، یکی از این سایت ها یا مراکز خرید و فروش اینترنتی است که موجب شده مشتری بدون درگیر شدن در شلوغی و ترافیک شهر و یا صرف زمان طولانی، بتواند محصول مورد نظر را جستجو کرده و به انتخاب برسد.

در مرکز خرید اینترنتی کوشا دانه، در قسمت فروش محصولات، تصویر تمام انواع مغزهای پسته همراه با مشخصات آن درج شده و خریدار به راحتی می تواند آنها را بررسی نماید. همچنین مشاورین توانمند و خبره ای در  این مرکز حضور دارند که به خریداران کمک می کنند تا انتخاب درستی را تجربه کنند.

مرکز خرید مغز پسته خرد شده

موارد مصرف مغز پسته خرد شده

موارد مصرف مغز پسته خرد شده

 

بازار مغز پسته خرد شده اگر بیشتر از مغز سالم رونق نداشته باشد، کمتر نیست. مغزپسته خرد شده همانند مغز سالم ، هم فروش داخلی دارد و هم به کشورهای خارجی صادر می شود. به صراحت می توان گفت که موارد مصرف مغز پسته خرد شده بیشتر از مغز سالم است. مصرف مغز سالم بیشتر در آجیل منحصر می شود اما مصارف مغز خرد شده بسیار بیشتر از اینهاست.

قبل از اینکه به بیان این مصارف بپردازیم ، مغز پسته را بیشتر معرفی می کنیم.: در زمان مغز کردن پسته های دهان بسته، برخی از پسته ها، به جهت شدت فشار حاصل از نیروی گریز از مرکز دستگاه پسته شکن، کمی شکسته تر می شوند و قابلیت بسته بندی با مغزهای سالم را ندارند، لذا با کمک دستگاه سورت جدا می شوند.

مغزهای خرد شده را مغز دندانه می نامند و اندازه ای کمتر از ۵ میل را دارند. این مغزهای خرد شده به دلیل  همین ریز بودن قیمت بسیار پایین تری از مغز پسته سالم را دارند و از آنجا که کیفیت شان برابر با مغزهای سالم است، خریداران و تاجران اشتیاق فراوانی برای خرید آن از خود نشان می دهند.

موارد مصرف مغز پسته خرد شده عبارتند از:

  • تولید گز
  • تولید سوهان
  • تولید انواع بستنی ها
  • تهیه معجون ها
  • تهیه کیک ها ی بسته بندی و یا کیک های جشن
  • تولید شکلات ها
  • تزیین شله زرد و انواع غذاها و دسرها
  • تهیه انواع کالباس
  • تهیه انواع قاووت
  • تهیه روغن پسته
  • تهیه داروها در طب سنتی و اسلامی و…

توزیع کنندگان مغز پسته خرد شده

توزیع کنندگان مغز پسته خرد شده

توزیع کنندگان مغز پسته خرد شده ، این کالای پر طرف دار را به اقصی نقاط جهان و سرتاسر ایران پخش می کنند. توزیع مغز پسته هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی  و در بسته بندی های متفاوت و متنوع  صورت می گیرد. البته تنوع بستگی به نوع سفارش مشتری دارد.

معمولا کارخانه ها و تولیدی ها جهت کاهش دادن هزینه های تامین مواد اولیه، مبادرت به خرید عمده می کنند و بسته بندی های ارسال شده غالبا کارتنی و یا در بسته های پلاستیکی خواهد بود.

مرکز کوشا دانه یکی از توزیع کنندگان برتر و معتبر مغز پسته خرد شده می باشد. کافی ست خرید خود را واحد فروش این سایت ثبت کنید و پس از چند روز منتظر تحویل درخواست خود باشید. سابقه توزیع مغز پسته خرد شده در کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی، بیانگر نمونه های موفق مشتری مداری مجموعه کوشا دانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما