مغز پسته با کیفیت در بازار صادراتی

مغز پسته با کیفیت در بازار صادراتی دارای قیمت بسیار مناسب و ارزانی است این قیمت دارای تخفیفات ویژه ای می باشد که اغلب به دلیل کیفیت و قیمت بهتر نسبت به سایر برند ها از فروش خوبی در کشور های دیگر برخوردار است.

مغز پسته با کیفیت در بازار صادراتی

مغز پسته با کیفیت چه خصوصیاتی دارد

مغز پسته با کیفیت چه خصوصیاتی داردمغز پسته مرغوب حاوی بیشترین مقدار آنتی اکسیدان در بین آجیل است. مغز پسته حاوی فیبر است. مطالعات نشان می دهد که مصرف فیبر ممکن است باعث افزایش احساس سیری و به نوبه خود در کاهش وزن شود. یکی دیگر از مواد مغذی با خصوصیات مشابه پروتئین است که می تواند باعث کاهش گرسنگی شود.

مغز پسته میوه خشک است. مطالعات نشان داده اند که مصرف آنها می تواند به مرور زمان اینچ را از کمر شما دور نگه دارد. مغز پسته همچنین بر تری گلیسیرید اثرات مفیدی دارد. آنها را می توان به عنوان یک میان وعده سالم برای کاهش وزن مصرف کرد، بدون اینکه از نگرانی در مورد چربی خود استفاده کنید.

 طبق یک مطالعه، میزان چربی موجود در مغز پسته به طور کامل از بدن جذب نمی شود. این باعث کاهش چربی بدن می شود.

 در یک مطالعه دیگر، افرادی که مغز پسته های داخل پوسته می خورند نسبت به افرادی که مغز پسته می خورند کالری کمتری مصرف می کنند.

 همچنین ممکن است سلامت روده را بهبود بخشد. فیبر موجود در پسته به هضم غذا کمک می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

 باکتری های روده این فیبر را تخمیر می کنند و اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تولید می کنند که فواید زیادی دارد.  آنها از بروز سرطان روده بزرگ جلوگیری می کنند و به طور کلی سلامت گوارش را بهبود می بخشند. بوتیرات یکی از چنین اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه مفید است و مصرف آن باعث افزایش تعداد باکتری های خوب روده می شود.

همچنین ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد. تحقیقات نشان داده است که پسته با افزایش سطح چربی های سالم قلب می تواند از بروز بیماری های قلبی کمک کند.  آنها همچنین می توانند کلسترول بد را کاهش داده و خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش دهند.

 پسته سطح لیپوپروتئین ها را که عامل خطر بیماری قلبی هستند، پایین می آورد. همچنین رژیم های حاوی این مغز پسته ها باعث کاهش فشار خون شدند. مغز پسته حاوی آرژنین، یک اسید آمینه هستند. همچنين، آرژينين براي كاهش فشار خون مشاهده شد.

 همچنین ممکن است به درمان دیابت کمک کند

 میزان گلوکز با مصرف پسته پایین تر بود. مغز پسته همچنین سطح پپتید 1 را افزایش می دهد، هورمونی که میزان قند خون را در افراد مبتلا به دیابت تنظیم می کند.

 یک مطالعه ایرانی همچنین اظهار داشت که رژیم غذایی مغز پسته پسته می تواند در کنترل قند خون، فشار خون، التهاب و چاقی در افراد مبتلا به دیابت تأثیرات مثبتی داشته باشد.

 همچنین ممکن است در دوران بارداری و شیردهی مفید باشد

مغز پسته دوز سالم چندین ماده مغذی را ارائه می دهد که در دوران بارداری مهم هستند. مطالعات نشان می دهد رژیم های غذایی شامل این مغز پسته ها در این دوره می تواند کمک کننده باشد.

مغز پسته همچنین به دلیل مشخصات تغذیه ای ممکن است از مادران شیرده بهره مند شود. همچنین به راحتی می توان آنها را در رژیم غذایی گنجانید.

 همچنین ممکن است با التهاب مبارزه کند.

اثرات زیستی موجود در مغز پسته ممکن است به مبارزه با التهاب کمک کند. این خاصیت ضد التهابی را می توان در موارد درمانی قرار داد. پسته همچنین سرشار از چربیهای اشباع نشده است.  برخی معتقدند که این ممکن است به مبارزه با التهاب نیز کمک کند، اگرچه تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.

 همچنین ممکن است سلامت بینایی را بهبود بخشد

 پسته منبع غنی از لوتئین و زاكزانتین است. لوتئین و زیگزانتین در شبکیه انسان یافت می شوند. مصرف کافی از این آنتی اکسیدان ها مانع از بینایی نظیر دژنراسیون ماکولا مربوط به سن و آب مروارید می شود.

 پسته همچنین سرشار از روی است. کمبود مواد معدنی با کمبود دید در شب ارتباط دارد.

 اسیدهای چرب سالم موجود در پسته نیز ممکن است به سلامت چشم کمک کند. با این حال، ما برای اثبات این امر نیاز به تحقیقات بیشتری داریم.

 همچنین ممکن است عملکرد شناختی را تقویت کند.

 مغز پسته نیز مانند اکثر آجیل ها منابع خوبی از ویتامین E (1) هستند. در مطالعات این ماده مغذی خطر سمیت عصبی محیطی را کاهش می داد.

راهنمای خرید مغز پسته با کیفیت

راهنمای خرید مغز پسته با کیفیتهنگام خرید مغز پسته با کیفیت به دو نکته زیر توجه کنید:

۱- کیفیت مغز پسته را مورد بررسی قرار دهید، مغز پسته باید طعم و شکل کاملا مناسبی داشته باشد و دانه های درشت باشد.

۲- مکانی که از آن خریداری میکنید را ارزیابی کنید اکثر مکان ها نرخ خرده فروشی را در نظر می گیرند ولی ما نره کارخانه ای با تخفیفات ویژه را در نظر گرفته ایم.

قیمت فروش مغز پسته با کیفیت

قیمت فروش مغز پسته با کیفیتقیمت فروش مغز پسته با کیفیت به نرخ کارخانه و مستقیم محاسبه می شود این قیمت، همان قیمتی است که به مراکز خرید دیگر داده می شود و دیگر شما مشمول پرداخت هزینه واسطه ها نیستید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما