ونوشک صادراتی کردستان با قیمت عالی

ونوشک صادراتی کردستان، با قیمت عالی و مقرون به صرفه، به صورت فله در بازار موجود می باشد.

نوع فله این محصول به این علت که، هزینه‌ای برای بسته بندی آن وجود ندارد،  قیمت نهایی نسبت به نوع بسته بندی شده اش، ارزان تر است.

در خرید عمده محصول، هر دو طرف معامله سود می‌ برند. سود فروشنده به این علت است، محصولی را که به صورت عمده خریداری کرده است به صورت عمده همان محصول را به فروش می‌رساند. خریدار با توجه به این که فروشنده عمده، قیمت آن را مناسب تر ارائه می دهد، سود می برد.

ونوشک صادراتی کردستان با قیمت عالی

موارد مصرفی ونوشک

موارد مصرفی ونوشک

ونوشک نام درختی است و از خانواده پسته ایان می‌باشد، این نوع پسته از اجداد وحشی پسته آجیلی است.

این درخت اسامی مختلفی دارد و در گویش های مختلف، به نام های مختلفی خوانده می شود. میوه مدور آن معروف به برکو است و نوع دیگری از آن وجود دارد که ریز تر از برکو است و کهن نامیده می شود.

از جمله نام های آن می‌توان به بریژه، بنشت، بنه، کلخنگ و خنجک اشاره کرد.

میوه ونوشک، دارای نوعی روغن است به نام تربانتین، که دارای مصارف گوناگونی می باشد.

این درخت علاوه بر میوه، نوعی صمغ دارد که اسم آن سقز است. سقز در تهیه آدامس، استفاده می شود، علاوه بر این مصارف گوناگون دیگری دارد، در صنعت چاپ، غذایی، دارویی و بهداشتی از این صمغ استفاده های زیادی می شود. به عنوان مثال از صمغ این درخت، در تهیه خوشبو کننده ها، عطر و… به کار برده می شود‌‌.

میوه آن، دارای مصارف گوناگون می باشد، از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

در درست کردن ترشی جات از این میوه استفاده می‌شود. این میوه طعم خاصی به ترشیجات هدیه می کند.

از پودر مغز شده این میوه، در ماست و انواع اسموتی ها استفاده می کنند، افراد با مصرف آن به این شکل، طعم بی نظیری را تجربه می کنند.

افراد گیاه خواری هستند، آن ها می‌توانند در رژیم غذایی خود، در کنار غذا های خاصی از این مغز پسته استفاده کنند. علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و مصرف آن برای بدن مفید می باشد.

برای طعم دار کردن دوغ، کشک و روغن حیوانی از این میوه استفاده می شود.

در تزیین شیرینی جات مختلف، جایگزین پسته آجیلی از پسته کوهی به نام ونوشک استفاده می شود. زیرا از نظر خواص بسیار مشابه هم می باشند، ولی از نظر قیمت، بسیار ارزان تر از آن است.

در تهیه انواع خورش ها از جمله خورش خلال، از مغز این میوه، استفاده می‌ شود.

راهنمای انتخاب ونوشک صادراتی

راهنمای انتخاب ونوشک صادراتی

برای انتخاب و خرید ونوشک صادراتی، بهترین راه این است که آن را به صورت بسته بندی خریداری کنید. زیرا بسته بندی شده آن، از سلامت بیشتر و بهتری برخوردار است. اطلاعات ارزش غذایی آن نیز در پشت بسته بندی ذکر شده است.

برای اینکه بتوانید مرغوب ترین ونوشک صادراتی را خریداری کنید، بهترین راه این است که مغز ونوشکی را خریداری کنید که، از نظر اندازه یکدست باشد. نوع خرد آن ممکن است از کیفیت پایینی برخوردار باشد.

در انتخاب ونوشک صادراتی، به طعم آن دقت کنید، زیرا طعم طبیعی آن مایل به ترش است، در صورتی که طعم های دیگری مانند شوری و تندی بر آن غالب باشد، نشانی از پایین بودن کیفیت آن دارد.

در انتخاب ونوشک صادراتی کردستان، از جمله عواملی که باید در هنگام خرید به آن دقت شود، رنگ است. رنگ این مغز پسته سبز است، تعدادی از این مغز پسته ها را در درون دستمال مرطوبی قرار دهید، اگر دستمال رنگ گرفت، معلوم است از رنگ های مصنوعی استفاده شده است.

قیمت ونوشک صادراتی کردستان

قیمت ونوشک صادراتی کردستان

قیمت ونوشک صادراتی کردستان، به علت یکدست بودن مغز آن و بسته بندی بودن آن، نسبت به انواع دیگر آن بالاتر است.

در نوع بسته بندی این محصول، به علت اینکه مکانیزم بسته‌ بندی هزینه‌ بر است بر قیمت نهایی محصول تأثیر می‌گذارد و نسبت به نوع فله آن قیمت بالاتر و بیشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما