توزیع پسته کوهی ایلام

پسته کوهی ایلام یکی از بهترین نمونه های بنه رشد یافته در جنگل های زاگرس است. ونوشک شاید معروف ترین نامی است که در استان ایلام برای پسته کوهی بر سر زبان هاست. گونشک، کولنگ،چاتلانقوش، و همچنین کولنگ از دیگر نام هایی است که مردم ایلام برای این اجیل نهاده اند.پسته کوهی ایلام نه تنها در این شهر بلکه در تمام ایران شناخته شده است و به جهت کیفیتی که دارد، خریداران زیادی دارد.

تولیدکننده فندق با پوست کوهی ایلام این‌ محصول را در سرتاسر ایران، و حتی جهان توزیع می کند. این توزیع به درخواست و در پی سفارش مشتری انجام می شود اما این تولیدکننده است که تمام زحمت ها و مشقات توزیع را به عهده دارد. مشتری در محل زندگی و فعالیت خود مستقر و ثابت می ماند تا توزیع کننده بار بنه را به دستش برساند.

خواص پسته کوهی ایلام

خواص پسته کوهی ایلام

آنچه که سبب شده توزیع پسته کوهی پر رونق باشد، خواص اعجاب انگیز آن است. از خواص پسته کوهی هر چه بگوییم باز هم کم است.

خواص بنه یا همان‌پسته کوهی به قدری برای مردم ایلام شناخته شده و قابل باور بود و هست که مردمان این خطه از آن به عنوان غذا یا ماده اولیه آن استفاده می کنند. ان ها مقوی بودن این نوع پسته را دلیل این کاربرد گسترده می دانند.

مردم خطه ایلام، بنه را همراه با نان مصرف می کنند و یا با خلاقیت خود غذاهای متنوع با آن درست می کنند. ترشی بنه، شور بنه، قاتق بنه، بنه پلو و..‌ از جمله غذاهایی ست که با بنه درست می شود. جالب است بدانید، شناختی که مردم ایلام از خواص پسته کوهی دارند، سبب شده تا ان ها مغز پسته کوهی را در یخچال فریز کنند و برای مصرف زمستانه نگه دارند. ان ها اعتقاد دارند که مصرف بنه در زمستان لذیذتر خواهد بود. علت این می تواند روغنی بودن و گرمی بیش از حد مغز فندق با پوست 1401 کوهی باشد.‌

در فصل زمستان که پوست افراد خشک می شود، بنه کوهی درمان اصلی این مشکل است و علاوه بر این شکستگی ناخن را هم از بین می برد. خواص بنه بسیار زیاد است و خارج از حوصله این متن کوتاه، اگر بخواهیم یک‌ وصف کوتاه در بیان خواص پسته کوهی بیان کنیم که جامع تمام خواصش باشد، کافی ست به ارزش غذایی بالای پسته کوهی و ویتامین های سرشار آن اشاره کنیم به طوری که این ویتامین ها سبب شده، بنه یک تقویت کننده عالی برای بدن، سیستم عصبی و حتی قوای جنسی باشد.

از ان علاوه بر مصرف خوراکی و اجیلی برای تهیه روغن و دارو هم استفاده می کنند. پسته کوهی برای تمامی اقشار سنی قابل استفاده است و می توان گفت فقط در صورت زیاده روی می تواند اندکی عوارض داشته باشد.

فروشنده پسته کوهی ایلام

فروشنده پسته کوهی ایلام

فروشنده پسته کوهی ایلام خوب می داند که مردم ایلام پسته کوهی را از دیگر آجیل ها حتی از خود پسته های معروف هم بیشتر مصرف می کنند. با توجه به این پرطرفدار بودن این نوع اجیل، شما در فصل برداشت بنه، فروشندگانی را در سطح خیابان ها و بازارهای محلی مشاهده خواهید کرد که به فروش ان می پردازند. رفته رفته تمام مردم از خواص پسته کوهی تیلام و کاربردهای ان و همچنین طعم لذیذش اگاه شده اند و فروشندگان متعددی سعی در توسعه فروش خود نمودند.

اکنون نه فقط در گوشه و کنار خیابان های ایلام‌ بلکه در آجیل فروشی های سطح شهر و کشور پهناورمان شاهد فروش گسترده پسته کوهی ایلام هستیم. کوشادانه یکی از این فروشندگان است که در سطح گسترده کشوری و حتی در سطح بین المللی به فروش بنه یا پسته کوهی تازه ایلام می پردازد. اگر خریدار و حتی اگر فروشنده خرد آن هستید، مجموعه ما بهترین مرکزی است که می تواند شما را به مقصودتان برساند.

با توجه به دسترسی کوشادانه به بازاهای جهانی و داخلی، سطح معماملات در این حوزه بسیار بالا است. مزیت این ویژگی برای شما که به عنوان فروشنده فعالیت می کنید این است که بار بنه تان راحت تر به فروش می رسد و اگر هم خریدار هستید، مطمئن می شوید که پسته کوهی تازه ایلام به دست تان خواهد رسید. نکته دیگر اینکه میزان درخواست شما برای کوشادانه قابل تامین است و لزومی به نگرانی در این‌جهت نخواهد بود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما