تولید بنه سرخ بسته 50 گرمی

یکی از خوش رنگ ترین و با کیفیت ترین پسته کوهی بنه سرخ می باشد که دانه های کروی درخشانی دارد . شرکت تولیدی بنه سرخ آن را در بسته بندی های مختلف بسته بندی نموده که بسته های 50 گرمی تک نفره آن بسیار پر فروش می باشد. این بسته های 50 گرمی با حجم کمی که دارند ارزان بوده و برای تست محصول نیز مناسب می باشند.

در دفتر فروش بسته های کوچک چوب دارچین چینی سرخ با قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می گردد که به در تعداد بالا می توان آن را سفارش داده و خریداری نمود.

تولید بنه سرخ بسته 50 گرمی

تاثیر بنه سرخ بر سنگ کلیه

تاثیر بنه سرخ بر سنگ کلیه

درخت پسته کوهی درختی چند ساله چتری با ارتفاع زیاد می باشد که دارای میوه ای قرمز رنگ می باشد که پس از رسیدن از آن دانه ای سخت با مغز دولپه باقی می ماند. بنه سرخ که نژادی از انواع دارچین لوله ای عمده می باشد بیشتر پوسته های آن رنگی قرمز دارد و بیشتر در مناطق کوهپایه ای یافت می شود.

تولید بنه سرخ مختص به منطقه ای خاص نبوده و اکثر درختچه های پسته کوهی دارای بنه های سرخ رنگ نیز می باشند. از درخت بنه سقز و روغن نیز گرفته می شود که هر دو دارای خواص درمانی می باشند.

بنه سرخ نیز مانند دیگر بنه ها دارای فواید بیشماری می باشد و بر روی دستگاه گوارش نیز اثرات ضد التهابی و مطلوبی دارد . این دانه خوشمزه بر روی پوست و مو نیز اثرات مطلوبی داشته و می تواند بیماری های پوستی مختلف را درمان نماید.

یکی از خواص بنه ادرار آور بودن آن می باشد بنابر با مصرف بنه کلیه مجاری شستشو داده می شود و عفونت های احتمالی آن کاسته می شود ، این افزایش ادرار بر روی سنگ کلیه نیز بی تاثیر نیست و می تواند از به وجود آمدن آن پیشگیری نموده و سنگ های ریز را نیز دفع نماید. طبق تحقیقات انجام شده مصرف مداوم بنه کوهی می تواند آسیب های کبدی – کلیوی را درمان نماید و بهبود عملکرد این دو عضو را در پی دارد . ضمن آن که بنه کوهی سبب هضم بهتر غذا می شود و پاک کننده روده و معده محسوب می شود.

خرید انواع بنه به قیمت تولیدی

خرید انواع بنه به قیمت تولیدی

شرکت ما یکی از ارائه کنندگان بنه کوهی به قیمت تولیدی می باشد و مفتخر است که انواع بنه را بدون واسطه و مستقیم در اختیار مشتریان قرار دهد و خریداران می توانند با ما خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه نمایند. ضمن آن که بنه های عرضه شده دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و از مرغوب ترین بنه های درجه یک کشور انتخاب شده اند.

شما می توانید برای خرید بنه 50 گرمی در انواع متفاوت یا بسته بندی های بزرگتر بنه و یا حتی بنه فله از جای جای کشور به سایت اینترنتی ما مراجعه نموده و از طریق راه های ارتباطی بیان شده در سایت با مدیران فروش مجموعه در ارتباط باشید.

سفارش های داده شده در اسرع وقت آماده شده و از طریق ارسال پستی به دست شما خواهد رسید ، هزینه ارسال بر حسب فاصله مکانی متغیر خواهد بود.

ارقام بنه های عرضه شده در شرکت بسیار متنوع است و فراورده های پسته و بنه از جمله مغز ، پودر و خلال نیز با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد . انواع بنه پس از برداشت توسط باغداران و کشاورزان برای فراوری و خشک شدن به کارخانه های مخصوص فرستاده شده و پس از انجام عملیات های لازم و به وجود آوردن بهترین شرایط برای نگهداری برای فروش به شرکت فرستاده می شوند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما