فروش انواع پسته کوهی اعلا

درختان ادویه برنج ایرانی که درختانی بلند و سر بر آسمان افراشته اند دارای میوه ای می باشند که پوسته قرمز یا سبز رنگ داشته و به راحتی جویده می شوند. این دانه پس از رسیدن دارای پوسته سخت و بدون شکاف می گردد که باید آن را شکست تا مغز داخل آن را مصرف نمود. اگر خریدار پسته کوهی اعلا می باشید باید این نوع پسته با پوست یا مغز آن را  تهیه کنید.

ما مغز پسته سبز درجه یک را که بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد را به صورت مستقیم از کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهیم . فقط کافی است این پسته کوهی اعلا را یک بار امتحان نموده تا مشتری دائم آن شوید .

فروش انواع پسته کوهی اعلا

اطلاعاتی درباره پسته کوهی اعلا

اطلاعاتی درباره پسته کوهی اعلا

بنه پسته جایگزین بسیار مناسبی برای پسته می باشد که تقریبا دارای تمام ترکیبات مفید آن بوده ، خواصی در حد آن دارد و دیگر لازم نیست نگران خرید پسته های گران قیمت باشید . از این نوع پسته با عنوان مروارید سبز یاد می شود که لقبی برازنده برای این محصول ارزشمند می باشد .

پسته کوهی بسیار مناسب برای تقویت حافظه بوده و می توان آن را برای دانش آموزان در ایام امتحانات که نیاز با یادگیری بیشتری دارند به عنوان میان وعده استفاده گردد .

ارزش غذایی بنه بسیار زیاد می باشد و با داشتن کالری فراوان مناسب برای کسانی می باشد که لاغر بوده و خواهان افزایش وزن می باشند . از دیگر خواص پسته وحشی می توان به تاثیر مثبت آن در زیبایی و تقویت پوست و مو اشاره نمود . به وسیله پسته کوهی با داشتن خواص ضد التهابی دیگر از درد مفاصل رنج نمی برید .

شرکت ما با داشتن چندین سال سابقه در امر برداشت و تولید ادویه برنج دودی سعی کرده است توزیع پسته اعلا را به صورت کاملا بهداشتی و ممتاز انجام دهد . تولیدی های شیرینی و بستنی نیز می توانند پسته های مناسب کار خود را با قیمتی مناسب و ارزان از ما خریداری نموده و دیگر متحمل هزینه های سنگین خرید پسته نگردند .

خرید مستقیم پسته کوهی اعلا

خرید مستقیم پسته کوهی اعلا

بنه پسته یکی از دانه ها با طبیعت گرم می باشد که از آن در تهیه غذاهای سنتی مانند کشک و بادمجان استفاده می گردد . این دانه خواص ضد میکروبی داشته و در رفع کرم های معده و روده می توان از آن بهره جست . این پسته وحشی با اندازه ریزی که دارد بسیار خوش عطر و روغنی می باشد .

پسته کوهی برای تسکین درد های عضلانی ، قولنج و کمر درد مفید می باشد و مسکن طبیعی به شمار می رود . این محصول در رفع علائم سرماخوردگی مانند سرفه و گرفتگی صدا می تواند به کار رفته و تاثیرات مطلوبی دارد. به وسیله بنه پودر شده با خرما می توان حلوای خوشمزه  و مقوی تهیه نموده و آن را به عنوان پذیرایی در میهمانی ها استفاده نمود .

شاید این سوال برایتان پیش آید که بنه خوب و تازه با این همه خواص را از کجا می توان تهیه نمود ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت پس از پایان فصل برداشت این محصول هر ساله انواع بنه مرغوب راهی بازار فروش می شوند که برای عرضه جزئی به سراسر کشور ارسال می گردند .

شما می توانید خرید پسته کوهی اعلا را به صورت آنلاین از غرفه فروش محصولات طبیعی ما انجام دهید . این مرکز فروش ما علاوه بر عرضه محصولات به صورت حضوری محصول با کیفیت را از طریق سایت در اختیار خریداران از سراسر کشور قرار می دهد. مغز بنه با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب از ما بخواهید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما