قیمت هر کیلو مغز پسته ارگانیک

پسته که یکی از خشکبار خوشمزه و مقوی می باشد . پسته ها از لحاظ اندازه و رنگ ، طعم و کیفیت با یکدیگر متفاوت می باشند . همچنین مغز پسته ارگانیک که در کشور ما برداشت می شود شامل پسته کوهی و باغی می شود . پسته های باغی نیز در مدل های مختلف به نام های پسته کله قوچی اکبری احمد آقایی و پسته ممتاز ایرانی سفید تقسیم بندی می شوند .

قیمت مغز پسته ارگانیک بستگی به نوع پسته ارائه شده و کیفیت آن دارد که به طور طبیعی پسته های درشت ، تازه خوش طعم نسبت به دیگر انواع +cvپسته کمی گران تر می باشند اما این نکته را باید در نظر داشت که همیشه گران بودن دلیل بر کیفیت محصول نمی باشد .

قیمت هر کیلو مغز پسته ارگانیک

نگهداری مغز پسته ارگانیک چگونه است؟

نگهداری مغز پسته ارگانیک چگونه است؟

تولید و برداشت پسته در ایران از مقام بالایی در جهان برخوردار است تا جایی که پسته به خود لقب طلای سبز را گرفته است . وجود باغ های فروان پسته در برخی استان ها و تولید مقادیر بالای این محصول کشور ما یکی از بزرگترین صادر کننده های پسته به شمار می رود که پسته مرغوب و با کیفیت را به دیگر کشور ها از جمله چین صادر می نماید .

تمامی دانه های خوراکی که داخل پوسته سفت و خشک قرار دارند مانند پسته شور قرمز ، بادام و گردو تا زمانی که داخل پوست می باشند دور از نور و رطوبت بوده و شرایط نگهداری خاصی برای آن ها لازم نمی باشد . اما نگهداری مغز پسته ارگانیک کمی مشکل می باشد و گرما و رطوبت زمینه فساد و کپک زدن مغز پسته را به وجود می آورند . در فصول سرد سال می توان پسته را پس از پوست گرفتن و سورتینگ داخل انبار نگهداری کرد .

اما در فصل گرما و تابستان برای نگهداری مغز پسته نیاز به سردخانه می باشد تا پسته ها به دور از نور ، گرما و رطوبت ماندگاری بیشتر و بهتری داشته باشند . در منازل نیر مغز پسته بهتر است در ظروف در بسته داخل یخچال نگهداری شود . مغز پسته ای که در سایت اینترنتی ما عرضه می گردد از نوع مرغوب و تازه بوده ودر شرایط استاندارد جمع آوری و نگهداری شده است . قیمت مغز پسته در انواع مختلف را می توانید به صورت تلفنی یا  انلاین از کارشناسان فروش سوال نمایید .

فروش مغز پسته ارگانیک

فروش مغز پسته ارگانیک

برای تولید پسته ارگانیک علاوه بر اینکه در کلیه مراحل کاشت و برداشت سعی می شود از هیچ گونه کود شیمیایی یا ماده سمی استفاده نشود ، برای نگهداری پسته و مغز آن از هیچ یک از روش های صنعتی استفاده نشده و پسته ها به صورت طبیعی در فضایی استاندارد و بهداشتی نگهداری می شوند . بسته بندی پسته در بسته بندی های مختلف پلاستیکی سبب می شود نور و آلودگی نیز وارد آن نشده و ماندگاری پسته بیشتر شود . مغزپسته های بسته بندی شده در کیفیت های مختلف آماده استفاده در تهیه بستنی کیک و شیرینی و یا به صورت میان وعده می باشند .

فروش مغز پسته ارگانیک در فروشگاه اینترنتی ما در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون انجام می شود . البته پسته با پوست و مغز پسته به صورت فله و کیلویی نیز موجود می باشد که با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می گیرد . شرکت ما به دلیل فروش بالای محصولات خود را دائما با محصولات تازه جایگزین نموده و در نتیجه پسته ای تازه و بدون پوسیدگی و ماندگی را در معرض فروش قرار می دهد که با این کار سعی در جلب رضایت مشتریان دارد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما