مرکز توزیع پودر پسته کوهی

فروش پودر پسته کوهی کرمان به شکل قابل ملاحظه‌ای در حال افزایش بوده و از این منظر درخواست برای کسب آن روی به سوی فزونی می‌رود این اطمینان وجود دارد که در این مسیر عرضه‌کننده مربوطه در این راستا برآوردهای کاملی از هزینه‌ها می‌کند و بهترین نمونه ها را با مبلغی ارزان به فروش می‌رساند.

کالری پودر پسته کوهی چقدر است این محصول برخورداری از انرژی و مواد مغذی فراوانی بوده و به همین دلیل برای حفظ تندرستی افراد نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند از سویی گفتنی پودر گرفته شده از ۲۰ عدد پسته میزان ۸۰ کالری را به بدن شما منتقل می‌کند از این رو در واقع کالری پودر پسته کمتر از یک گرم چربی اشباع شده می باشد .

از این رو جسم راهمین چربی‌ها ،پتاسیم، کلسیم ویتامین و انواع قندهای موجود تندرست و  فعال می نمایند. بنابراین، به افرادی که به بیماری های مختلف دچار هستند، و یا اینکه مدام دچار خستگی شده توصیه داریم که این خوردنی ها را در وعده‌های غذایی خود بگنجانید و در بازه زمانی معین اثرات شگفت انگیز، آن را در خود احساس کنند. در این روند با نگاهی به خواص پودر پسته کوهی با میزان کالری موجود، در آن آشنا شده و تمایل بیشتری به مصرف پیدا می کنید.

مرکز توزیع پودر پسته کوهی

فرایند تولید پودر پسته کوهی

فرایند تولید پودر پسته کوهی

پودر پسته کوهی نارس از جمله با خاصیت ترین مواد می باشد که از پسته های کوهی که صددرصد طبیعی هستند به دست می‌آید.

این پودر دارای خواص درمانی زیادی می‌باشد و در درمان بسیاری از بیماری ها کارساز است این پودر را به عنوان چاشنی همراه با بسیاری از شیرینی ها و نوشیدنی ها قابل استفاده است تهیه ودر پسته کوهی نارس به این شکل است.

برای تهیه پودر پسته در منزل این میوه را در حالت نارس برداشت می‌کند، بهترین نوع برای این کار پسته وحشی  است، که یکی از با خاصیت ترین پست های کوهی در حال حاضر است بعد از پاک کردن جداسازی ضایعات را شسته و خشک می کنند به این ترتیب بهداشت آن را رعایت می‌کنیم ،آنگاه این محصول را در حالت خشک آسیاب می کند و پودر حاصل   را در قالب بسته‌بندی مناسب و بهداشتی عرضه می‌کنند.

خاصیت پودر پسته  کوهی نارس بسیار زیاد است ،به همین علت بسیار مورد توجه واقع می‌شود و در شکل های مختلفی از آن استفاده می‌شود.

خرید پودر پسته کوهی بسته بندی

خرید پودر پسته کوهی بسته بندی

پودر پسته سبز کوهی یک محصول مصرفی است یعنی بیشتر مصرف کنندگانی همچون قناد ها  بستنی  فروش ها برای روکار و طعم گرفتن بستنی و شیرینی از آن استفاده می کنند.

با پودر پسته کوهی بنه ،  غیر از استفاده قنادی ها و بستنی فروشی ها می توان برای مصرف شخصی استفاده کرد.

مثلا می توان داخل خوراک سنتی کشک و بادمجان یا می‌توان آن راخورد، از پودر پسته برای تزیین کیک شکلات و طعم دهی  به  انواع غذاها استفاده می‌شود. پودر پسته بنه کوهی و دیگر محصولات آن  خاصیت زیادی به همراه دارند و همین طور خوش طعم و خوش رنگ هستند.

برای همین بیشتر بر روی شیرینی باقلوا و بستنی استفاده می‌شود همچنین پودر پسته کوهی  خوش طعم صادراتی از جمله محصولاتی است که با توجه به کاربرد زیادی دارد چون ترکیه پودر پسته درجه یک و خوش‌طعم وارداتی را برای باقلوا و بستنی و صرف می‌کنند تولیدکنندگان محصول کشور ترکیه را برای صادرات پودر پسته خوش طعم هدف گرفته اند.

خریداران پودر پسته کوهی کشور های  اروپایی،ترکیه و حوزه خلیج فارس عربستان، قطر، بحرین، امارات و عمان می باشد. باید در نظر داشت، پودر  پسته کوهی با کیفیت  عالی در بسته بندی های زیبا و شکیل و  بسته بندی شده و در دسترس  مشتریان خود چه در خارج و چه در داخل کشور قرار میگیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما