واردات بنه پسته کوهی خام

واردات و صادرات انواع خشکبار در کشور صورت می گیرد و یکی از خشکبار وارد شده به ایران بنه پسته کوهی می باشد که با اینکه کشور ما خود از لحاظ باغ های این نوع پسته غنی می باشد اما بنه های خام در انواع مختلف نیز از کشور های دیگر وارد می شود.

بنه های وارداتی دارای کیفیت مطلوبی می باشند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند . این بنه ها در بسته بندی های مخصوص و شکیل با وزن های متفاوت در فروشگاه های عرضه کننده پسته موجود می باشند.

واردات بنه پسته کوهی خام

بنه پسته کوهی چه خواصی دارد ؟

بنه پسته کوهی چه خواصی دارد ؟

بنه پسته کوهی گیاهی از خانواده پسته های می باشد که میوه آن خوراکی بوده و در طبخ غذاهای محلی از آن استفاده می گردد ، شیره درخت بنه نیز به نام سقز شناخته می شود و دارای اثرات دارویی می باشد . میوه درخت بنه پس از کامل رسیدن دارای پوسته سخت شده و به دانه روغنی شبیه پسته معمولی تبدیل می گردد .

مغز بنه پسته کوهی سرشار از املاح معدنی و ویتامین ها می باشد که می توان کمبود ویتامین های مختلف در بدن را تامین نماید . بنه کوهی بهترین دارو در درمان کم خونی می باشد و مصرف آن به صورت روزانه می تواند از بروز کم خونی و فقر آهن جلوگیری کند .

یکی از فواید بنه تقویت حافظه می باشد و مصرف آن در افراد سالمند سبب پیشگیری از آلزایمر می گردد . بنه اعصاب را قوی نموده و سبب افزایش یادگیری می شود .

روغنی که از پسته وحشی گرفته می شود بهترین درمان برای درد مفاصل می باشد و از آن به صورت موضعی استفاده می گردد ، ضمن آن که روغن این دانه خوراکی نیز می باشد و اثراتی مانند خود بنه را دارا می باشد .

بنه پسته کوهی با داشتن طبیعتی گرم برای درمان بیماری های ام اس ، فلج و کسانی که دارای ضعف جسمی می باشند بسیار مفید می باشد .

همچنین بنه را می توان یکی از تقویت کننده های جنسی دانست و مصرف آن به سرد مزاج ها پیشنهاد می گردد و سردی را از بدن رفع می کند .

شرکت بازرگانی مغز بنه اعلا

شرکت بازرگانی مغز بنه اعلا

شرکت های بازرگانی در کشور اقدام به واردات بنه پسته کوهی و صادرات آن به کشور های مختلف می نمایند و در این فرایند تجاری به کسب سود برای خود و ارزآوری مطلوب برای کشور می پردازند . اما حجم بنه های پسته صادراتی ایران بیشتر از واردات می باشد چرا که ذخایر تولیدی بنه کوهی در کشور ما بسیار فراوان می باشند و انواع پسته ریز و درشت در کشور تولید می گردد . بنه هایی که به کشور وارد می گردند  بسیار اعلاء و ممتاز می باشند و در فروشگاه های عرضه بنه های داخلی به خریداران ارائه می گردند . صادرات و واردات بنه کوهی خود یکی از ایجاد کننده های فرصت های اشتغال در کشور می باشد و جوانان زیادی را به خود جذب نموده است .

با توجه به خواص بنه آشنایی افراد با این مغز پر انرژی روز به روز بیشتر می شود در نتیجه خرید و فروش آن در داخل و خارج کشور همواره پر رونق تر می شود . یکی دیگر از دلایل روی آوردن بیشتر مردم به سمت مصرف بنه ارگانیک بودن آن می باشد و برای همه مردم بدون عوارض بدون این ماده شناخته شده است . قیمت بنه و مغز بنه اعلا وارداتی را می توانید به وسیله تماس با مدیر فروش سایت ما استعلام نمایید و تصاویر این نوع مغز بنه را در سایت مشاهده نمایید ، در صورت تمایل برای خرید سفارش خود را به صورت غیر حضوری انجام داده و پسته مورد نیاز خود را دریافت کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما